- بر من ببخش گاه چنان دوست دارمت؛ کز یاد میبرم که مرا برده ای ز یاد!((:
- فاضل نظری -
- اینکه باید بیخیالت بشم؛
خیلی زجر آوره؛
چون تنها دلیلی که؛
مَن دارم بیخیال «تو» میشم...
اینه که تو خیلی وقت پیش
بیخیال «مَن» شدی!)))
گرچه ما با همه هستیـم، کسی با ما نیست
هیـچکس بیــشــتر از آینــهها تنـها نیست...
ز فراقت میسوزم
همه شب در تنهایی
به امیدی بنشستم
که تو شاید باز آیی
من اگر عاشق گشتم
به هوای تو بود
به خدا شور عشقت
دل من بربود
تب عشقت جانم را
همه شب میسوزاند
چه کسی در این عالم
غم من را میداند؟
یکم بیشتر مواظب هم باشید
بیشتر حواستون به همدیگه باشه
بیشتر واسه هم وقت بزارید
چون به معنای واقعی
[زود،دیر میشه]
بعضی وقت ها آدما
یه کارایی میکنن که نه ازشون ناراحت میشی
نه ازشون متنفر میشی
فقط با خودت میگی
چرا فکر میکردم این با بقیه فرق داشت ...🌱