درون و بیرونتونو زیبا کنید
که اگه کسی بیرونتونو دید،خوشش اومد
به همون اندازه درونتونو هم زیبا ببینه
ازتون چیزی یاد بگیره
مصداق این شعر نباشیم!
آراسته ظاهریم و باطن نه چنان
القصه چنان که مینماییم نه ایم...
نسبت عشق به من نسبت جان است به تن
تو بگو من به تو مشتاق ترم یا تو به من؟
زنده ام بی تو همین قدر که دارم نفسی
از جدایی نتوان گفت به جز آه سخن!
دلم هوای خودم را کرده است
این روزها
بیشتر از هـر زمانی
دوست دارم خودم باشم!!!
دیگـر نـه حرص بدست آوردن را دارم
و نه هراس از دست دادن را…
هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد
دلم هوای خودم را کرده است…
همین…
همیشه کنجِ خیالی، نه بودنی نه وصالی
چگونه از تو بگویم؟ که آرزوی محالی!
تو را صدا زدم اما، نه جانمی، نه صدایی ..
بگو به رغمِ نبودت، چگونه دلبرِ مایی؟
یاد بگیرین رابطتون رو بین خودتون دونفر حل کنید
بقیه فقط به تموم شدنش کمک میکنن.