دلم هوای خودم را کرده است
این روزها
بیشتر از هـر زمانی
دوست دارم خودم باشم!!!
دیگـر نـه حرص بدست آوردن را دارم
و نه هراس از دست دادن را…
هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد
دلم هوای خودم را کرده است…
همین…
همیشه کنجِ خیالی، نه بودنی نه وصالی
چگونه از تو بگویم؟ که آرزوی محالی!
تو را صدا زدم اما، نه جانمی، نه صدایی ..
بگو به رغمِ نبودت، چگونه دلبرِ مایی؟
یاد بگیرین رابطتون رو بین خودتون دونفر حل کنید
بقیه فقط به تموم شدنش کمک میکنن.
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(: