همیشه کنجِ خیالی، نه بودنی نه وصالی
چگونه از تو بگویم؟ که آرزوی محالی!
تو را صدا زدم اما، نه جانمی، نه صدایی ..
بگو به رغمِ نبودت، چگونه دلبرِ مایی؟
یاد بگیرین رابطتون رو بین خودتون دونفر حل کنید
بقیه فقط به تموم شدنش کمک میکنن.
-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
-نمیدانمچراامابهقدریدوستتدارم-
-کهازبیچارگیگاهیبهحالِخویشمیگریم-
شازده کوچولو پرسید:
بهترین راه از دست ندادن
آدما چیه ؟
روباه گفت :
از همون اول نداشته باشیشون !