-حامد عسکری میگه:
عاشقان هم همه خوابند در این موقع شب؛بی گمان یک دل ویران شده از عشق فقط بیدار است!(:
-نمیدانمچراامابهقدریدوستتدارم-
-کهازبیچارگیگاهیبهحالِخویشمیگریم-
شازده کوچولو پرسید:
بهترین راه از دست ندادن
آدما چیه ؟
روباه گفت :
از همون اول نداشته باشیشون !
درونِ توست اگر خلوتی و انجمنیست؛
برون زِ خویش کجا میروی؟
جهان خالیست
#بیدل_دهلوی