𐙚ساداتخانوم
•.
چنان دوستت دارم،
که ای کاش کسی اینگونه
مرا دوست میداشت..!(: "💔
°°❀°°
#لبخند بزن ،
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد
که امید رفته را بازگرداند ...
تجربه ثابت کرده است
که گاه قوسی کوچک ،
میتواند معماری بنایی را نجات دهد :)
•.
صدای آمدنت را به گوش ما برسان!
زمان غیبت خود را به انتها برسان
کنار تربت زهرا به وقت نافله ات
دعای خویش را
به یاری این گدا برسان!
اللهم عجل لولیک الفرج :)))