می خواهم دوستت نداشته باشم
اما نمیتوانم . . . !
و این تنها جاییست
که خواستن
توانستن نیست . . .(: "!
𐙚ساداتخانوم
‹ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون ›
•.
آره خب همه به سوی او باز میگردیم!
ولی مرگ اونجایی قشنگ میشه که شهید بشی؛ اصلا بنظرم یکی اینقدر خودشو عزیزمیکنه که خدا از شدتِ عشق اونو میکُشه و این میشه شهادت...🖤
•.
[ما با مرگ می جنگیم
و از او به شهادت می گریزیم؛
شهادت را نه در جنگ،در مبارزه می دهند]