13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیمبهنگاهِقشنگِتون 🌸🌿☁️
#روزمرگی #ولاگکوتاه
اعتبار آدمها بہ حضورشان نیست!
بہ دلهرہ اے است که؛
در نبودنِشان احساس میشود
بعضی از نبودن ها را هیچ بودنی پُر نمیکند… (: "!
خوشبخت، نوکری که دمِ جان سپردنش
چشمش به غیر روی شما هیچ وا نشد... :))
#شبِجمعهاستهوایتنکنممیمیرم
ʚ🌤ɞ
سلاممممم صبحِتونبخیر 🐣💛
امیدوارم امروزتون سرشار
از انرژی و نشاط باشهههه... 😌😍
«لبخندفراموشنشه»
ولی من ذوقی که؛ برای این گُل دارم!
برای هیــچ گُلی ندارمممم ..🌸🌵..
•.
دیدی یه سری وقتا وقتی یه نفر یه کاری رو انجام میده یا یه حرفی رو میزنه اصلا ازش انتظار نداری و جامیخوری از برخوردش! چون یه جور دیگه ای روی اون آدم حساب باز کرده بودی... این کاکتوس دقیقا همونجوره اصلا ازش انتظار نداشتم گُل بده، اونم به این قشنگی؛ ولی وقتی گُلِ صورتی رنگشو دیدم لبخند مهمونِ لبام شد؛ و تا چند دقیقه محوِ زیباییش بودم
کُلییییی حالِ خوب بهم منتقل کرد :)))
چه خوبه که با رفتارای غیرقابل پیش بینی؛
باعث خوشحالیِ همدیگه باشیم تااینکه ناراحتی ツ
#روزمرگی