eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
565 دنبال‌کننده
1هزار عکس
58 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
༺༽🌸༼༻ لحنِ صحبت و بیانِ یک مطلب خیلی مهمه اینکه چطور و در چه موقعیتی گفته بشه، خیلی وقتا حرفِ درستی زده میشه اما چون با کلمات و لحن خوبی نیست طرف مقابل جبهه میگیره و پذیرای اون نیست.. مثلا اگر صحبتمون در مورد یه چیز منفیِ خوبه که اول از چیزای مثبت شروع کنیم بگیم تا برسیم به اون نکته ی اصلی مون، اصلا گاهی هم در خفا بهش اشاره بشه،حتما که نباید دلِ روده‌ی مطلبا بریزیم بیرون../: "💕💒"
༺༽🌸༼༻ گاهی وقتا، اگه باقی مونده ی جیبتون یاری میده وقتی از سره کار برمیگردین یا تنهایی خرید میکنین یه هدیه ای هم برای همسرتون بگیرین کوچیک و بزرگش به انتخاب خودتون... ولی خانوما بیشتر اوقات باچیزای هر چند کوچیک، به اندازه ی یک دنیا خوشحال میشن، مثلا رفتین از سوپری خرید کنید یه لواشک صرفا فقط برای همسر بگیرین و بهش بگین اینو فقط واسه خودت گرفتم..(: "! "💕💒 "
༺༽🌸༼༻ اگه همسرتون چیزی براتون خرید با کلیییی ذوق اونو ازش بگیرین و کلیییی ازش تعریف کنید، حتی اگه همسر شما خیلی اهل احساسات نیست!! شما همچنان مثل یک گُــــــلِ پر انرژی رفتار کنید.. اینجوری اگه برای اولین بارش باشه تشویق میشه و دفعه ی بعدی ام ممکنه یه چیزی براتون بخره ... 🤤❤️ "💒💕"
༺༽🌸༼༻ شناخت، شناخت، شناخت مخصوصا کسایی که توی دوران عقد هستن و یا اوایلِ شروعِ زندگی هستن مدام دنبالِ شناخت باشن، منظور از شناخت چیه!؟ دونستنِ اینکه همسرم چه نوع رفتاری رو میپسنده، با چه لحنی خواسته ام رو بیان کنم میپذیره، وقتی خستـه اس چه واکنشی داشته باشم، موقع عصبانیت چطور ارومش کنم،فانتزی هاش برای ارتباط جنسی چیه، ازچه رفتار و صحبت های من ناراحت میشه و یا حس خوبی بهش القا نمیکنه.. و کلییییی چیز که هرچی بدونید بازم کمه و دونستنش باعث میشه درک کردن بیشتر بشه، بحث و دعواهای الکی ام کمتر بشه.. "💒💕"
ʚ🤍ɞ - تاکی به تمنای وصال تو یگانه.. :)"! اشکم شود از چشم چنان سیل روانه...
ʚ🌱ɞ بسیاری از مشکلات دنیا حل می شد اگر رو در روی همدیگر حرف می زدیم نه پشت سر هم...!(:
ʚ💚ɞ ما انسان ها مثل مداد رنگی هستیم شاید رنگ مورد علاقه ی یکدیگر نباشیم اما روزی برای کامل کردن نقاشی مان به یکدیگر نیاز خواهیم داشت...(: "!
ʚ🌸ɞ برای شروع نباید عالی باشی؛ امــــــــــــا برای عالی بودن باید شروع کنی...!(؛
_من به دنبال تو با عقربه‌ها می‌چرخم(: "!
ز کدام رَه رسیدسی؟ زِ کدام در گذشتی؟ که ندیده دیده ناگه به درونِ دل فتادى :)
آنکه به دل اسیرمش در دل و جان پذیرمش گر چه گذشت عمر من باز ز سر بگیرمش...!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا