eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
565 دنبال‌کننده
1هزار عکس
59 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
༺༽🌸༼༻ حواستون به حفظ اقتدار مردِتون باشه، اگه خرید میکنن یا کوچیک ترین کاری رو حل میکنن چه فنی باشه چه غیر فنی، کلییی ازشون تعریف کنید و حرفایی بزنید که پر از اعتماد به نفس و قدرت باشه، مردِ خونه توی کارایی که انجام میده باید اون احساسِ رضایت بهش القا بشه تا بدونه کارشا درست انجام میده... یه اشاره ی ریزی بکنم به مسائل جنسی، حتی توی این مورد هم حواستون به اقتدارِ مردتون باشه🌱 "💕💒"
༺༽🌸༼༻ نازِ خانومتونا همیشه بکشید، فرقی نداره 20 سالش باشه، 30 سالش باشه یا 50 سالش... خانوما همیشهههه تشنه ی محبت از طرف همسرشونن، همیشه دنبالِ یه چیزی هستن که خودشونا لوس کنن، ناز کنن و نازشون خریدار داشته باشه، پس لطفاااااا دست از غرورت و حرف نزدن در مورد احساساتت بردار چه اشکالی داره مدام با حرفای قشنگ صداش کنی و روزی هزاربار بهش بگی که چقدر دوسش داری.. "(: "💒💕"
༺༽🌸༼༻ به دنبالِ تغیرِ همدیگه نباشیم، به دنبالِ تغیرِ رفتار هایی از خودمون باشیم که میدونیم به زندگیمون ضربه میزنه، اینجوری هم موفق ترمیشیم و هم زود تر مشکلات حل میشه ازخودت شروع کن ناخودآگاه طرف مقابلتم شروع میکنه به اصلاحِ خودش.. "💕💒"
[ دَرمـانِ اَفـسردگـی فَقـط بـغـلِ یـار ]
آرزومیکنم روحیه تون یه جوری باشه که حتی با چیزای کوچولوام حالِ دلتون خوب بشه و برای اون چیزِخیلی کوچیک کلییییی ذوق داشته باشین... 🥺😍🤤 گاهی وقتا اگه کودکِ درونت فعال باشه اشکالی نداره اصلانم زشت نیست؛ اینجوری یه کمی به روحِ خسته ات کمک میکنه تا سرپا بشی و قوی تر ادامه بدی !"(: "پس برای چیزی که دوسش داری عاشقانه ذوق کن و از حسُ حالِ قشنگت لذت ببر"
همه در خواب شدندُ شب از نیمه گذشت آنچه در خواب نرفت چشمِ منُ یادِ تو بود
دوستَش دارم ، دوستَم دارد؛ وَ این عاشقانه ترین داستان کوتاه دُنیاست ... :))
تو مسئولِ زمین خوردنت نیستی؛ اما مسئولِ از جا بلندشدنت هستی🌸🌿
ولــــی بوی تن آدمی کـــــــه دوسـش داری شبیـه بهشتــــه💕
𐙚سادات‌خانوم
༺❀༻ نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم میکند . . . و آوای آمدنت را در گوشم زمزمه . . . چقدر رسیدنت را دوست دارم . . . آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . . تنها برای ” تــــــو ” هنوز گـــــــــــرم است :) "!
_ تو‌یکی‌یه‌دونه‌ی‌قلب‌ِمنی(: "💕