#انگیــــــــــــــزشی
تو مسئولِ زمین خوردنت نیستی؛
اما مسئولِ از جا بلندشدنت هستی🌸🌿
𐙚ساداتخانوم
༺❀༻
نگاهت هر قدر هم که دور باشد
آرامم میکند . . .
و آوای آمدنت را در گوشم زمزمه . . .
چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .
آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . .
تنها برای ” تــــــو ” هنوز گـــــــــــرم است :) "!
ʚ🪴ɞ
#فرازیازدعایکمیل؛)
یَا سَرِیعَ الرِّضَا اغْفِرْ لِمَنْ لاَ یَمْلِکُ إِلاَّ الدُّعَاءَ
اى که از بندگانت بسیار زود راضى میشوى
ببخش بر بنده اى که
بجز دعا و تضرع
بدرگاهت مالک چیزى نیست ... 🥲❤️