eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
565 دنبال‌کننده
1هزار عکس
59 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
_همه چیز می گذرد؛ اما هیچ چیز فراموش نمی شود🚶🏻‍♀
(: "💕
𐙚سادات‌خانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻ توی انجام کارای خونه مشارکت داشته باشین، اینجوری حسِ خوبی به خانومِ خونه منتقل میشه، اگه کارایی که خانومِ خونه انجام میده نادیده گرفته بشه و حتی یه تشکر ساده صورت نگیره کم کم این حس القا میشه که من فقط قراره بشورم و بسابم و بپذم و بزارم جلوشون... اما یه آقای با سیاست، توی کارای خونه به خانومش کمک میکنه و بابت کارایی که خانومش انجام میده ازش قدرانی میکنه اونم همراه با ابراز احساساتِ بسیاااار😌♥️ "💕💒"
𐙚سادات‌خانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻ زمانِ کشیدنِ غذا یه کمی سلیقه به خرج بدین و همون غذای ساده رو با چیزایی که قراره ببرین سره سفره تزیـــــــین کنید و خوشگلش کنید؛ اینجوری وقتی همسری میبینه اشتهاش بیشتر میشه و کلی بابت ذوقِ شما ذوق میکنه،سفره تونم چشم نواز میشه 😍🤤 "💕💒"
𐙚سادات‌خانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻ وقتی به دنبالِ تربیتِ خودمون باشیم فرزندمونم تربیت میشه، حالا یعنی چی؟! یعنی خودمون حواسمون باشه که برخوردمون، لحنِ بیانمون، جملاتی که به کارمیبریم، رفتاری که موقع عصبانیت داریم و... چطوریه! بچه ها رفتار بزرگتر هارو میبینن و دوست دارن شبیه اونا باشن، پس اگه میخای فرزندت محبت کردن رو یاد بگیره اول خودت راهِ محبت کردن رو یاد بگیر... خودت که تربیت بشی فرزندت هم تربیت میشه "💕💒"
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
... 🕊 هشتمین روز عجب حالِ دعایــــــی دارد حالــتِ مشهدیُ کربــبلایی دارد ... ؛) "!♥️
«آخرین‌روزه‌ی‌امسالِــــتون‌قبول‌باشه»
هر کسی را سر چیزی و تمنای کسی است ما به غیر از تو نداریم تمنایِ دگـــــــر... ؛)
ʚ💔ɞ آقای امام حسین؛ این سالِ تحویلیِ، مارو تحویل میگیرین؟! یه گوشه نگاهی ام به ما میندازین؟!.. این موقع ها همه دنبالِ رد کردنِ جنساشونن، منم کوله باری از گناه آوردم و اشک و پشیمانی؟!... خریدارِ منه گنهکارِ خسته هسین!💔🚶🏻‍♀ من ضرر کردم و تو معتمد بازاری بار ما را نخریدند تو برمیداری؟!(؛
« اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ » گفتم شاید خواسین موقعِ سال تحویل بخونین، دمه دستتون باشه... 🦋(: "💙 آقاجانم،یعنی‌میشه‌نماز‌ِعیدفطرِ‌امسالُ به‌امامتِ‌‌شمابخونیم !(؛
ʚ🌸ɞ با عنایت و لطفِ شهدا رزقِ‌مون شد تا سالمون در کنارِشون تحویل بشه، اینم بگم که: کلییییی به یادتون بودم و دعاتون کردم خیلییی حـسُ حالِ قشنگی بود رفقا.. 💓'! ¹⁴⁰³