eitaa logo
𐙚سادات‌خانوم
565 دنبال‌کننده
1هزار عکس
59 ویدیو
0 فایل
☁️⃟🎀 من همانم که به آغوشِ تو آورد پناه بغلم کن که کسی جز تو نفهمید مرا… :)) _ اینجا برای دلِ خودمه 💕✨ کپی نکن ولی ایده بگیر، خودت باشی قشنگ‌تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ʚ🌸ɞ با عنایت و لطفِ شهدا رزقِ‌مون شد تا سالمون در کنارِشون تحویل بشه، اینم بگم که: کلییییی به یادتون بودم و دعاتون کردم خیلییی حـسُ حالِ قشنگی بود رفقا.. 💓'! ¹⁴⁰³
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تو را دوست دارم و این دوست داشتن حقیقتی است که مرا به زندگی دلبسته می کند... :))
« شکرِخداکه‌عبدِخدای‌ِخدیجه‌ایم »
•. در دیاری که در او نیست کسی یار کسی کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی(:
(: "💕
𐙚سادات‌خانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻ باهم موندن و تفاوت داشتنِ توی مسائل خیلی مهمه، اینو باید یادمون باشه وقتی دونفر ازدواج میکنن دیگه من و تو بی معنی میشه، باید بشه مـــــا؛ هرتصمیمی که بخان بگیرن هر جایی که بخان برن، هرچیزی که بخان بخرن باید از هم نظر بپرسن.. اما نکته ی مهم اینجاس که یه سری وقتا این نظر پرسیدنِ میشه احترام گذاشتن به فردِ مقابل، و تصمیمِ آخر باید پای خودش باشه مثلا توی بحثِ خرید وسایلِ خونه و چیدمان منزل بهتره که بیشترش نظره خانوم باشه چــــــرا؟!؟ چون این زنِ که بیشتر وقتشو تو خونه است و باید از اون محیط انرژی بگیره و بهش حس خوبی بده و مسائلِ دیگه ای که باید دوطرف سرش به تفاهم برسن؛ تا مثلا سره جای تلویریون الکی باهم بحث و دعوا نکنن... "💒💕"
𐙚سادات‌خانوم
(: "💕
༺༽🌸༼༻ روحیه ی خانوما خیلی لطیفِ یه سری وقتا اگه از کاری، رفتاری، حرفی.. نسبت به همسرتون ناراحت میشین؛ لطفااااااااا با صدای بلند، لحنِ بد، پرخاشگری، و... باهاش صحبت نکنید، خیلی از مسائل به کمکِ یه لبخند و دوتا جمله ی زیبا + اون حرفی که میخواین بزنین خیلی راحت حل میشه، اثرِ حرف شمام خیلی بیشتره.. حواستون به رفتارتون باشههههه خانوما خیلی بیشتر از مردا زود رنج هستن و ناراحت میشن هرچند خیلی وقتا حتی به روی شمام نمیارن... "💒💕"
میگمادلبر تو یه جایی تو قلبم داری که هیچ کس نمیتونه داشته باشه ؛) "♥️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا