ʚ🪴ɞ
#شکرگزارباشیم:
جاداره یه الحمدللّه بگیم، اونم از ته دل
یه لحظه چشماتو ببند و بابت همه چیز
از خدا تشکرکن!"(:
بهش بگو میدونم که هوامو داری دمتم گرم،
فقط بیشتر از قبل هوامو داشته باش..
آخــــــــــُدا ما سخت محتاجیمـــــــاااا... ؛)"♥️
ʚ🪴ɞ
#انگیــــــــــــــزشی
یادت باشه که؛
زندگی هرگز نمی تونه کامل باشه
اما همیشه می تونه زیـــــــبا باشـــــــه... ؛)
༺🪴༻
گاهی یک مرد
بهانهی دلخوشیِ یک زن میشود و
یک زن بانیِ خوشبختی یک مرد…
زندگے کوتاه است کاش بهانه و بانی باشیم…♥️"(:
༺🌱༻
فردی گفت:
خانه ها در نبودِ ساکنانِشان خواهنـــــــــــد مُــــرد!
و سپس به قلبَـــــــش اشاره کرد... 💔🙂
ʚ🪴ɞ
ماباحَسن به عشقِ حُسین آشِنا شدیم..
ماحسینی شده ی دستِ امامِ حَسنیــم.. 💚"(:
༺🪴༻
آدم های خـــــــــــــــوب؛
همانند گلهای قالیاند
نه انتظار باران را دارند
و نه دلهرهی چیده شدن
آنها همیشه دائمیاند ...(؛ "♥️
«الهی که از این آدما نصیبِ دلت بشه
تا دیگه ترس ازدست دادنشا نداشته باشی»
داری از این آدما؟!
༺༽🌸༼༻
«توهین و حریم شکنی» 🚫
وقتی در بحث به مخاطب اهانت شود او مجبور است برای حفظ عزت نفس خود در دفاع از خویش سخنی تند و شاید بدتر بدهد و یا صحنه را ترک کند، در هر دو صورت یا مشکل حل نمیشود یا بدتر میشود. در اوج مخالفت هم باید به مخالف احترام گذاشت این ادب و احترام فضای بحث را بسیار مناسب میکند وباعثِ رسیدنِ سریعتر به نتیجه میشود باید دانست:
«توهین به معنای اعلان جنگ است
و با دست مشت کرده نمیتوان دست داد!»
#هردوبدانیم
" 💕💒"