༺༽🌸༼༻
«بگو و بشنو»
وقتی دو طرفِ ارتباط برای حلِ اختلاف میخواهند فقط خودشان حرف بزنند و به شنیدن تمایلی ندارند، وقتی گوشی در میان نباشد، درکِ متقابل حاصل نمیشود و در نتیجه توافق به دست نمیآید.!
(اولین قدم برای تحکیمِ هر ارتباط شنیدنِ صبورانه به منظورِ رسیدن به تفاهم است)
خیلی از مواقع زمانی که دو طرف با هم بحث میکنند بحث آنها تبدیل به دعوا میشود و علتش نشــــــــنیدن است که مخاطب را عصبانی میکند.
نشنیدن نوعی تحقیر است، وقتی کسی در گفت و گو فریاد میزند نیازِ به گفتن دارد، نـــــــه شنیدن. راه حل این است که سکوت کنیم و فقط بشنویم تا آرام شود و بعد در کمال آرامش و احترام بحث را ادامه دهیم... #هردوبدانیم
"💒💕"
آنکه به دل اسیرمش، در دلُ جان پذیرمش؛
گرچه گذشت عمر من، باز ز سر بگیرمش...!"♥️