آنکه به دل اسیرمش، در دلُ جان پذیرمش؛
گرچه گذشت عمر من، باز ز سر بگیرمش...!"♥️
#حدیث از امام رضا(ع) :
هر کس به روى برادر مؤمنش لبخند بزند،
خداوند، برایش یک ثواب مى نویسد
و کسى که خدا برایش ثوابى بنویسد،
عذابش نمى کند...(: "!♥️
در سه موقعیت نباید بحث کرد:
1_خستگی
2_گرسنـــــــــــــگی
3_حال گـــــــــــــــرفتگی(عصبانیت یا افسردگی)
#هردوبدانیم 💕💒