༺༽🌸༼༻
درسته که نیازهای زن و مرد متفاوته و خیلی وقتا ازش بی خبریم اما با صحبت کردن در موردش به راحتی میشه ازش مطلع بشیم و طبق همون رفتار کنیم، اینجوری رضایتِ همسر به دست میاد، با صحبت نکردن هیچ چیزی حل نمیشه حتی اگه دلخور میشین یا از چیزی نارضایتی دارین خیلی قشنگ و با آرامش به شریکِ زندگیتون بگین تا حل بشه و زندگی به ارامش برسه، چیزای کوچیک رو نادیده نگیرین خیلی وقتا چیزای کوچیک خیلی بزرگ تر از اون چیزی هستن که ما فکر میکنیم.
#هردوبدانیم
"💒💕"
دیگران را اگر از ما خبری نیست چه غم!
نازنـــــینا ؛ تو چرا بی خبر از ما شده ای...؟"((: