eitaa logo
تحلیل و پژوهش جنگ های نوین
3.9هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
57 فایل
مرجع تخصصی آگاهی و ارتقای سواد رسانه‌ای، سواد سایبری و سواد امنیتی 💢 در این کانال جنگ های ترکیبی شناختی وعملیات روانی در ایران،منطقه و محیط بین الملل با زبان ساده توضیح داده میشه 💢اخبار مهم و مرتبط به جنگ های نوین
مشاهده در ایتا
دانلود
📷تصاویر ناراحت کننده از امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر به کودک مجروح شده در حمله اسرائیل و آمریکا حوالی سهروردی تهران
🔴 اسرائیل ساکنان خود را از فیلم‌برداری یا انتشار تصاویر خسارت ناشی از حملات موشکی ایران منع کرده است. علاوه بر این، هرگونه ویدیویی که به‌صورت آنلاین منتشر شود، توسط انبوه ربات‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد که ادعا می‌کنند این ویدیو جعلی یا تولید شده توسط هوش مصنوعی است. پ ن: بعد ما تو کشورمون مثل نقل و نبات تصاویر خرابی ها و کشته ها و... جنگ را منتشر میکنیم!!! نکن هموطن..‌ منتشر نکن .‌‌..
9049109068247146241_517388620333607.pdf
حجم: 7.8M
🔰 اگه کسی کنارمون زخمی شد چی کار کنیم؟ 📕 کتابچه کمک‌های اولیه برای عموم، در شرایط جنگی و تروریستی ▫️تهیه شده در مرکز تحقیقات اورژانس پیش‌بیمارستانی و معاونت آموزشی سازمان اورژانس کشور ▫️ هم خودتون بخونید هم برای عزیزانتون بفرستید، حتما آموزش‌هارو جدی بگیرید.
🔺توئیت فوق مهم کارشناس یهودی : وقتی ایران آمریکا رو در کشورهای حاشیه خلیج فارس از سر راه برداشت تازه مصیبت اسرائیل شروع میشه.... 🔸به محض اینکه ایران جبهه مقابل آمریکا را تثبیت کند و نیروهای آمریکایی را از سر راه بردارد، مصیبت واقعی اسرائیل آغاز خواهد شد. آنچه اکنون رخ می‌دهد، فقط تنظیم‌نیرو و گرم‌کردن است. یک پیش‌غذا. این کابوسِ کابوس‌هاست. 🔹 غیرقابل شناسایی، غیرقابل توقف، حتی با سلاح هسته‌ای. و به‌زودی، عملاً هیچ سامانه پدافند موشکی کارآمدی برای آمریکا و اسرائیل باقی نخواهد ماند: نه راداری، نه رهگیری‌کننده‌ای.
♦️۳۰ کلانتری را ظرف چند ساعت بمباران کرد. هر کس که ذره ای شک داشت که پروژه ۱۸ تا ۲۰ دی و آن کشتار از ایرانیان طراحی صهیونیست ها نبوده است الان اگر ذره وجدان، شرافت و قدرت تحلیل داشته باشد باید اعتراف کند که فریب خورده است و پروژه ۱۸ تا ۲۰ دی مقدمه این جنگ بود./زادبر
🔴 ستاد کل ارتش فرانسه: به هواپیماهای آمریکایی اجازه استفاده از پایگاه‌های فرانسه در خاورمیانه را می‌دهیم. ‌ ✍ ابرقدرتی آواره میان پایگاه‌‌های سوخته و نیمه ویران،‌ از دبی به منامه،‌ از مسقط به ابوظبی و از شیخ عیسی تا زیرپل بحرین به عربستان! و حالا هم کمک‌گرفتن‌های رسانه‌ای ازین و از آن. بزودی خبر قتل عام سربازان امریکایی که دریک خوابگاه مخفی بودند را خواهید شنید. ‌ تا خون‌خواهی امام شهیدمان رهایتان نمیکنیم و هیچ قدرتی توان توقف این جنگ را نخواهد داشت.
🚨آگاه باشید / حمله به نقاطی که نقش مستقیم در حفظ نظم شهری و کنترل مرزها دارند ( مانند کلانتری ها ) مقدمه‌ای برای خالی‌ سازی خیابان از نیروهای حافظ امنیت و گشودن مسیر برای تیم‌های تروریستی و آشوب‌طلب است. 🔺ایجاد اشوب در ایران ، پنجمین مرحله از طرح 8 مرحله ای جبهه ی امریکایی اسرائیلی با هدف تجزیه ایران است . تداوم حضور مردم در خیابان ها می تواند مانع از ورود جنگ به مرحله پنجم یعنی شکل گیری اغتشاشات گردد .
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘و مانصر الا من عندالله العزیز الحکیم 🔹️شلیک موشک های فوق سنگین خرمشهر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی 🔹️رزمندگان نیروی هوافضای سپاه دیشب با شلیک موشک های فوق سنگین خرمشهر با سرجنگی یک تنی مواضع رژیم صهیونیستی را در هم کوبیدند 🔹️این موشک ها قابلیت حمل کلاهک تا ۲ تن مواد منفجره را دارد.
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دلم سوخت هنگام نماز صبح در محراب بود که خبر شهادت رهبر انقلاب را شنید
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نماهنگ «کجایی؟» با صدای محمد معتمدی 🔹روایتی از یک داغ ناتمام در سوگ امام امت
فتوای جهاد
במשך שבועות שאל הציבור הישראלי מתי תפתח המלחמה באיראן ויומיים אחרי הטלת הפצצות על ראשו של המנהיג העליון האיראני עלי חמינאי שוב שאל הציבור את השאלה: עד מתי מלחמה? כדי להבין את מה שקורה מאחורי יש להתבונן לא רק על המהלך הצבאי ההיסטורי שנועד להשמיד את פרויקט הגרעין האיראני, פרויקט הטילים הבליסטי, מנגנוני הביטחון ואולי בסוף גם הפלת המשטר. הפלת המשטר האיראני היא לא רק יעד ביטחוני ברור אלא גם מהלך כלכלי דרמטי שיכול לפגוע משמעותית ב״שוק השחור״ של הנפט. לאחר המהלכים להחלשת השליטה של המשטר בוונצואלה ושליטה מרחוק במשאביה (נפט), הגיע הרגע האמריקאי לטפל במוקד הכוח האיראני. תחת הסנקציות החריפות, בנתה טהראן מערכת הברחות משומנת שמוכרת נפט במחירי הפסד למדינות שונות בהן סין (חתמה עם איראן על הסכם ל-25 שנה). לכן, אם טראמפ יחד עם ישראל יצליח במשימה העיקרית : השמדת הגרעין, טילים בליסטיים ויביא להפלת המשטר הוא לא רק ינטרל איום קיומי על ישראל אלא יוכיח לעולם כולו, כי המפתח למחירי האנרגיה העולמיים יושפעו מצעדים שעשה בראשית כהונתו. תהליך מוצלח שכזה יעלה את רמת ההשפעה של ארה״ב ומדינות אופ״ק כמו סעודיה על המחיר לחבית הנפט. מה המלחמה הבאה? לא בכדי סין יושבת בשקט ולא מתערבת. היא לוטשת עיניים לכיבוש טייוואן בגלל לא מעט סיבות אך הבולטת: שבבים (השליטה של TSMC הטייוואנית ב-90% משבבי הקצה). מומחים מעריכים שארה״ב לא תאפשר לזה לקרות. לכן המלחמה על הנפט של היום היא רק ההקדמה למלחמה על השבבים של מחר, וארה"ב, יחד עם בנות בריתה באסיה כמו יפן, כבר נערכת לבלום את התרחיש הבא. בסופו של יום, המערכה מול איראן היא המפתח לסדר עולמי חדש שבו הכוח הכלכלי והצבאי של ארה"ב חוזר להכתיב את חוקי המשחק.