تصاویری از ویرانی گسترده در تلآویو در پی اصابت موشکهای انتقامی ایران
هدایت شده از مدرسۀ زبان و فرهنگ کره
💢آیا آمریکا پاتریوت های موجود در کره جنوبی را به خاورمیانه می آورد؟
🔸آمریکا با از بین رفتن سامانه های موشکی دفاعیش در منطقه توسط ایران از جمله سامانه های پیشرفته پاتریوت، تصمیم گرفته سامانه های پاتریوت مستقر در کره جنوبی رو به منطقه خاورمیانه بیاره. آمریکا این سامانه ها رو برای دفاع از حملات موشکی کره شمالی علیه کره جنوبی، در این کشور مستقر کرده.
🔸آمریکا قبلا هم چنین کاری کرده بود و در ژوئن 2025، دو سامانه پاتریوت رو از کره جنوبی به قطر منتقل کرد تا علیه حملات موشکی ایران در جنگ 12 روزه استفاده کنه. خدمه این سامانه ها که 40 نفر هستند همگی کره ای و ژاپنی هستند.
🔸گرچه این سامانه ها در اکتبر 2025 دوباره به کره جنوبی برگردونده شدن اما الان دوباره صحبت از آوردن اونها و همین طور سایر تجهیزات نظامی پایگاه های آمریکا در کره جنوبی به پایگاه های آمریکا در خاورمیانه است تا مجددا علیه ایران از اونها استفاده کنه چون تجهیزاتش در خاورمیانه بدجوری داره ته میکشه.
حالا امیدواره با این کار بتونه یه مقدار بیشتر بتونه علیه حملات پی در پی ایران مقاومت کنه. البته اگر پاتریوتی باقی بمونه که بتونه مجدد برگردونه کره جنوبی، چون این دفعه فرق میکنه...😎😁
@koreanschool