3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴گزارش خبرنگار سیانان ترک از خیابانهای تبریز: الان در اسرائیل خیابانها خالی است؛ اما در ایران همهجا پر از مردم است
کودکان نمیتوانند در کلاسهای زوم حضور داشته باشند، چون هر چند لحظه باید بهسمت پناهگاه بدوند؛ زیرا بیشترشان پناهگاه در خانه ندارند. با این حال، وزارت آموزش برنامهای برای بازگشت تدریجی به مدرسهها طراحی میکند، انگار هنوز سال ۱۹۹۱ و زمان موشکهای اسکاد است، نه سال ۲۰۲۶ با موشکهای بالستیک و موشکهای خوشهای.
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 چندین و چند بار ببینیم و در این روز شب های ماه مبارک از خود سؤال کنیم که چقدر پای این نظام هستیم؟
وقتی مادر و دختری که با چنین شرایطی، باز هم پای کار جمهوری اسلامی هستند، من و تو چه پاسخی داریم.
به وقت تهران
میدان تجریش
ساعت ۱۲:۳۰ بامداد
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷️ «وقتی جامعه لیاقت داره، خدا بلده از کجا هر کی رو صلاحیت داره، سر کار بیاره»
🎞 دوباره این کلیپ علامه مصباح رو ببینید ...
دشمن در چند روز اخیر دوتا کار کرده
اولا برای ایجاد رعب و وحشتِ بیشتر در دل مردم، از موشکهای صوتی استفاده میکنه
و ثانیا موشکهای دو زمانه به کار برده تا بعد از انفجار اول و جمع شدن مردم برای کمک، با انفجار دوم ازشون تلفات بگیره
همهی اینها در راستای ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و کوتاه اومدنشون در همراهی با نظام برای ادامهی جنگ تا تحقق شرایط صلح پایدار و رفع تحریمهای ظالمانه هست
مردم باید بدونن
آتش بس در این زمان، به معنای:
تجدید قوای دشمن
تهدید و شاخ و شانه کشیدن دوبارهی دشمن
قرار گرفتن کشور در زیر سایهی جنگ احتمالی
فرار سرمایهها و پرهیز بازرگانان خارجی از کار کردن با ایران
مرگ بخش گردشگری کشور
سکون و رکود اقتصادی
تعطیل شدن روند اجرای کوریدور جادهی ابریشم
و نهایتا یک جنگ غافلگیرانهی دیگه و ترور تعدادی از فرماندهان موثر در جنگ و شاید احتمالا ترور امام جدیدمون و به خاک و خون کشیده شدن هزاران نفر از هموطنامون باشه که شاید خودمون و خانوادمون هم جزءشون باشیم
وضعیت دشمن از ما خیلی بدتره
هم داره با موشکها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران و حزبالله لبنان و مقاومت عراق کوبیده میشه و هم ترس از ورود انصارالله داره
از طرفی با بسته شدن هوشمند تنگهی هرمز و احتمال بسته شدن بابالمندب توسط انصارالله، بسیاری از اقلام حیاتی کشورهای دنیا از جمله نفت و گاز و کود گرون شده و آمریکا و رژیم صهیونیستی از طرف مردم خودشون و مردم کشورهای زیاندیده، تحت فشار قرار گرفتن
پس
حالا که مالک چند ضربهی شمشیر بیشتر تا خیمهی معاویه نداره مقاومت کنیم
اولا خواهش دارم اجازه ندید ترس شما رو به کنترل خودش در بیاره چون خدا با ماست
ثانیا از حضور در تجمعات و خیابانها و مراسمات خسته نشید که این حضور به معنای واقعی، سوخت موشکهای نیروهای نظامیه
اونها با دیدن شما روحیهای مضاعف پیدا میکنن
این شعار رو توی تجمعاتمون محکم تکرار کنیم
«سپاهی، ارتشی، انتقام انتقام»
-8359174767947866368_1111549043164883.pdf
حجم:
13.8M
📒 راهنمای عمومی آمادگی در برابر تهدیدهای نظامی 👆
🔺اگر در ترافیک با حمله هوایی مواجه شدیم، چه باید کرد؟
🔸اگر هنگام حمله هوایی درون خودرو و در ترافیک مانده بودید، برای حفظ ایمنی خود این موارد را در نظر بگیرید:
🔸آرامش خود را حفظ کنید.
🔸نفس عمیق بکشید، نترسید، هوشیار عمل کنید.
🔸خودرو را به حاشیه برسانید.
🔸با راهنما و فلاشر آهسته کنار بروید.
🔸۵ بار برای هشدار بوق بزنید.
🔸زیر پل کنار دکل یا ساختمان بلند توقف نکنید.
🔸خودرو را خاموش کنید و پیاده شوید.
🔸سوئیچ را بردارید ولی در را قفل نکنید.
🔸وسایل ضروری مثل موبایل، کیف، پول و دارو را بردارید.
🔸دنبال پناه بگردید.
🔸کنار جدول خندق یا سرازیری، پشت موانع بتنی کنار اتوبان.
🔸داخل ماشین، کنار شیشه یا زیر پل نمانید.
🔸به روی زمین بخوابید، پشت به نور انفجار.
🔸سر را با دست یا بازو بپوشانید.
🔸از خودرو فاصله بگیرید.
اگر نتوانستید پیاده شوید:
🔸کمربند خود را باز کنید، به روی صندلی دراز بکشید و سر را با دست بپوشانید.
🔸صورت خود را از شیشه فاصله بدهید.
🔸از قبل تمرین ذهنی داشته باشید
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻عجب لحظهای عجب صحنهای...
🔹مردم درحال خوندن دعای فرج
و انتهای تصویر لحظه بمباران مخزن نفت تهران و روشن شدن آسمان بخاطر شعلهور شدن مواد نفتی
و مردمی که در کمال آرامش ادامه توسلشان به امام زمان را انجام میدهند
🔸یک عرب زیر این کلیپ نوشته بود:
تريد هذا الشعب ينهزم؟ لا والله... عزيمتهم اقوى من اجسادهم
فکر میکنید این ملت شکست میخورند؟ نه به خدا قسم، عزم و اعتقاد اینها از بدنهایشان قویتر است...