سلام
طاعاتتون قبول حق
حالا که سربازهای اسلام و بخصوص بچه های هوا و فضا و موشکی دارن دشمن را می کوبن ما هم ساکت ننشینیم حتی
خانم ها در خونه ها هم ظرف شستن و کار خونه رو ول کنن بشینن به دعا،
ملت ما همیشه معجزه ی دعا را دیده
هر طوری میتونید سد نور ایجاد کنید والله تاثیر قوی و عجیبی داره
شاید مهم ترین وظیفه همه ما در این شرایط که نمیتونیم در خط مقدم باشیم حضور در اجتماعات و دعا و توسل است
یارگیری کنین برای زدن موشکهامون... سلاح ما حضور در خیابان و مساجد و توسل و دعاست! دعا و حضور را کم نبینین خدایی نکرده!
از تمام موشکهای عالم قوی تره!
پس همه باهم
این روزها
سوره فتح
دعای چهاردهم صحیفه
دعای فرج
نشر حداکثری
🔷توصیه رهبر شهید انقلاب به قرائت سوره فتح، دعای ۱۴ صحیفه سجادیه و دعای توسل برای پیروزی جبهه مقاومت
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‼️حتی یک نفر، نیم متر هم تکون نخورد!
🔥وقتی از دل شیرمردان و زنان ایران با غیرت صحبت می شود منظور این است
🇮🇷همزمانی خواندن حسین طاهری و کار کردن پدافند در بالای سر مردم و شجاعت بی بدیل مردم دلاور و نترس تهران در اجتماع مردمی شهادت امام مسلمین
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پشت تلفن چی بگیم و چی نگیم؟