5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر واکنش اژه ای عالی بود لحظه ی انفجار
لحظه اصابت موشک به ساختمانی در نزدیکی محل حضور اژهای در راهپیمایی روز قدس
▪️ادامه مسیر راهپیمایی با شعار حیدر حیدر
رئیس قوه قضاییه:
🔹با مردم و در کنار مردم تا آخرین نفس و تا آخرین لحظه در مقابل استکبار و فرعون صفت ها بایستیم. مردم ما از بمباران نمیترسند.
🔹رئیس عدلیه خطاب به محافظین: به مسیر ادامه میدهیم اتفاقی نیافتاده است.
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حضور متفاوت پزشکیان در راهپیمایی امروز تهران
🔺یک مطلبی خطاب به براندازان:
این بار ما بیشتر از شاهزاده و نتانیاهو منتظریم به خیابان بیایید
اگر خیلی شوق قیام دارید، معطل نکنید.
بیایید بیرون. ما منتظریم.
خواهشا این بار نه پشت هشتگ قایم شوید، نه توی اتاقهای کلابهاوس، نه استوریهای از راه دور. بیایید وسط میدان.
آن وقت هم واکنش ما را از نزدیک میبینید،
هم استقبال واقعی مردم را لمس میکنید؛ مردمی که سالهاست به اسمشان نسخه میپیچید.
🚨 فوری | رسانه عبری : چرا ایرانی ها از مرگ نمیترسند؟ فرماندهان و فرمانده فرماندهانشان را هم ترور کردیم اما هنوز در میان بمباران در خیابان ها راهپیمایی میکنند.