اینجا ؟
ما دو تا دوست...
نه نه، رفیق! .
اینجاییم که هم حال ما خوب بمونه هم تو 💕✨
.
محتوا؟
روزمرگی:))
.
سمای؟ترکیبی از اسم ها مونه:))
https://eitaa.com/Samayy
لینک دعوت 👆💖
اینجا همون ؛
نامه آخر
هست ،که به ما انتقال داده شده،خوشحال میشم لف ندید و برامون بمونید🎀✨