۸روز ۸تا خصوصیات از من خوب /بد روز اول💕💕💕
من آدم به شدت مودی هستم یعنی خدا شاهده خانوم نقره میدونه وسط گریه کردن میخندم😅😂
M
.....
منم اگه بخوام بگم،اگه از کسی بدم بیاد زود اعصبانی میشم،ولی آدمایی که خیلی دوستشون دارم کمتره،در هر صورت اگر اعصبانی بشم همه رو . . .
Y