۸روز ۸تا خصوصیات از من خوب /بد روز اول💕💕💕
من آدم به شدت مودی هستم یعنی خدا شاهده خانوم نقره میدونه وسط گریه کردن میخندم😅😂
M
.....
منم اگه بخوام بگم،اگه از کسی بدم بیاد زود اعصبانی میشم،ولی آدمایی که خیلی دوستشون دارم کمتره،در هر صورت اگر اعصبانی بشم همه رو . . .
Y
شاید کانال ما،به نسبت بقیه کانال های روزمرگی فعالیت کمتری داشته باشه،باید بگم چون ما هم،نسبت به ادمین های بقیه چنل ها،کار های کمی در روز انجام میدیم😂
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعلا این تونر پد رو بزنید تا سر فرصت بیشتر توضیح بدم