eitaa logo
کانال سید علاءالدین
68 دنبال‌کننده
78 عکس
11 ویدیو
15 فایل
اطلاع‌رسانی در امور روستای امام‌زاده علاءالدین و انجام هماهنگی‌های محلی برای پیشبرد اهداف متعالی اهالی محترم و معزز و...
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم روستای امامزاده علاءالدین سلام علیکم اینجانب به دعوت «جامعة‌المصطفی» عازم تور یک‌روزه‌ای به شهر قم هستم. اجازه دارم دو سه نفر از دوستانم را هم با خود ببرم. (چنانکه مستحضرید؛ مؤسس «جامعة‌المصطفی»، امام خمینی بودند و اینک تحت زعامت امام خامنه‌ای است و رسالت آن؛ «تربیت طلاب خارجی» بمنظور «صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی به تمام جهان» است. این تشکیلات تاکنون توانسته است از ۱۲۰ کشور دنیا طلبه جذب کند که یکی از تربیت‌یافتگان آن، شیخ زکزاکی بود که میلیونها آفریقائی را به مکتب شیعه در آورد.) هدف از این تور آشنایی بیشتر خیرین با فعالیتهای تشکیلات مذکور است. دوستانی که از تمکن مالی برخوردار بوده و می‌توانند دست به جیب بشوند ولو با مبالغی ناچیز اعلام نمایند تا بنده اسم‌شان را در لیست مسئول کاروان ثبت کنم. ضمنا بافت جمعیتی کاروان، عمدتاً بازاریان خیّر هستند و حرکت از میدان حسن‌آباد (۶ صبح ۲۵ بهمن) انجام خواهد گرفت. 🙏🌹 سیدمحمدحسینی(منتظر) فجر۱۴۰۱
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین راه ناتمام!! (قسمت ۱۲۸): دیشب که داشتم به مقایسه تاریخ شکایت نانکلی و جلسه آوج (به میزبانی حاج‌آقا موسوی) فکر می‌کردم و اینکه کدام‌یک از آن‌ها زودتر روی داده است؟ (که در «تحلیل رفتار نانکلی» می‌تواند معنی‌دار باشد!) وقتی متوجه شدم؛ «اقدام به شکایت» وی ۱۰ روز جلوتر از حضور او در جلسه «تفاهم‌جویانه» امام جمعه آوج صورت گرفته است، دوباره ذهنم را به آتش کشید و وجودم مشتعل شد! زیرا روزی که امام جمعه آوج، میزبانی جلسه حل اختلاف بین رئیس اوقاف و نماینده سادات را برگزار کرد (که نانکلی گوشواره‌های خود را هم آورده بود!)، دقیقا ۱۰ روز قبل از آن (۱۴۰۱/۵/۱۲)، اقدام به شکایت (دادخواست ابطال اسناد اجداد اهالی) کرده و در طی آن ادعا «موقوفه‌خوارهای موهوم» خود را «مجهول‌المکان» قلمداد کرده است! کسی که با نمایندگان سادات، جلسات متعددی برگزار کرده و با آنان، تفاهم‌نامه امضاء کرده است، همزمان به دادگاه اعلام می‌کند که آنها مجهول‌المکان هستند! گیریم که کلیه آن مرحومان، «زنده و مخفیانه مشغول موقوفه‌خواری و مجهول‌المکان» بودند، آیا وی در محضر امام جمعه محترم آوج نباید یک کلمه می‌پرسید که این ۱۸ نفر کجا هستند؟! آیا غیر از اینست که اگر کسی از مکان آن موقوفه‌خوارها خبری داشته باشد همین نمایندگان سادات حسینی و موسوی حاضر در جلسه هستند و نیز رئیس شورا و امین موقوفه؟! اما چرا نمی‌پرسد؟! زیرا در صدد تحقیق نبوده! زیرا که اساساً دنبال رفتار قانونی نبوده و در تکاپوی «دور زدن قانون از طریق فریب دادگاه» بوده است! بعد؛ خرس‌خاله‌ها معترضند که چرا من مسئولین ادارات را به توپ بسته‌ام؟! شما مگر وکیل وصی مدیران متخلف ادارات هستید؟!! مگر چه سر و سری با آن‌ها دارید؟! آیا در آن جلسه، نانکلی و معاون عوضی‌تر از خودش، به شما پنج نفر حتی اشاره‌ای کردند که اجداد شما را مورد شکایت قرار داده‌ایم و نشر آگهی هم زده‌ایم و فرضا بروید آنرا بخوانید و لایحه دفاعی خود را تقدیم دادگاه بکنید؟! بعید می‌دانم مسئله شکایت علیه اجداد اهالی را به گوشواره‌های خود (حسن‌شورا و ممدشورا) اطلاع نداده باشند! فلذا از این زنگوله‌های تابوت باید پرسید؛ شما که خود را نماینده منتخب اهالی قلمداد می‌کنید، چرا به هیچ‌کدام از اهالی اطلاع ندادید که اوقاف علیه اجداد شما شکایت کرده است؟! و ممکنست بصورت غیابی، بازنده شکایت بشوید؟! آیا عدم اطلاع‌رسانی اهالی در خصوص شکایت مخفیانه نانکلی، خیانت به اهالی نیست؟! اگر ادعا کنید که از «عملکرد قضائی نانکلی علیه اهالی» هیچگونه اطلاعی نداشتید و بیهوده و از روی غفلت یا نافهمی به او خوش‌بین بودید، حالا که فهمیدید، چگونه می‌خواهید جبران کنید؟! وقتی که او با شما هم صداقت نورزیده، آیا باز هم باید خدمتگزار او باشید؟! آیا بهتر نیست (بجای هتاکی و فحاشی علیه بنده که باعث شدم وی را بهتر بشناسید)، آن چاقال دغل‌کار را مورد هجمه خود و اهالی قرار بدهید؟! تا اینجای قضیه، چرا هیچ نشانه‌ای از شما نسبت به برائت جستن از نانکلی بزهکار، رخ نداده است؟! مگر بدهکار و وام‌دار او هستید که به باج دادن به او ادامه می‌دهید؟! و اگر مجبور به باج دادن به وی نیستید، پس چرا اهالی را که ادعای نمایندگی آن‌ها را دارید، علیه آن نابه‌کار بسیج نمی‌کنید؟! چه ریگی در کفش‌تان هست که نشستن را بر حرکت ترجیح می‌دهید؟! تا کی می‌خواهید خود را به کوچه عمرچپ بزنید؟! شما اگر ذره‌ای غیرت داشتید، بمحض اطلاع از لو رفتن خیانت (حتی ناخواسته خود!) باید استعفاء می‌دادید تا اهالی مجبور نشوند برای انحلال شورای عوضی، دست به دامن من بشوند. ولیکن ظاهراً رانت عضویت شورا برایتان بسیار چرب و شیرین است که به هیچ قیمتی حاضر به رها کردن آن نیستید و به هر قیمتی می‌خواهید چارچنگولی آنرا (و چند نفر دور و بری‌های معلوم‌الحال خود را) حفظ کنید! شورا را صرفاً طعمه‌ای دیدید که باید هرچه بیشتر اهالی را غارت کرد بدون آنکه لااقل یک کار درستی برای آن‌ها انجام دهید! همان چند متر کار عمرانی هم که مثلا انجام دادید، از هر نظر غلط بوده است و صرفاً موجب ایجاد خسارت سنگین برای اهالی بی‌بضاعت روستا گشته‌اید. أفّ بر شما که بجای خدمت، فقط خیانت ورزیدید و دو قورت و نیم‌تان هم باقی‌ست!! اهالی اگر فهم و غیرت داشته باشند، قبل از آنکه بخواهند گردن نانکلی را بشکنند، باید گردن شما خائنین را بشکنند که اسب تروای دشمنان اهالی بودید و هستید! بنظرم، تیسنا نامیدن چنین خائنینی که با چنان مدیران رذل و فرومایه‌ای، نرد عشق می‌بازند، بسیار ارفاق‌آمیز است و قودوغ‌هائی هم که از اینها حمایت می‌کنند، بسیار پست‌تر از خود آن‌ها تشریف دارند. زیرا آن‌ها لااقل در سودای چیزکی دستمال بدست آن‌ها شده‌اند اما شماها در سودای چه چیزی علیه بنده که صرفاً در صدد روشنگری اهالی هستم، قلم‌فرسایی می‌کنید؟! و اما اهالی .. ..ادامه دارد. حم فجر۱۴۰۱
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین راه ناتمام!! (قسمت ۱۲۹): و اما اهالی بی‌تفاوت؛ آیا تفاوتی با میّت‌ها دارند؟! سیدهائی که میّتی بیش نیستند، مایه ننگ و سرافکندگی سادات و اجداد خود هستند! در پیام شماره ۰۹ خود نوشته بودم: «ضمنا همین الآن (۱۴۰۱/۸/۲۲) که مشغول نوشتن این پیام هستم، شنیدم که اداره اوقاف طی دادخواستی از دادگاه آوج خواستار «ابطال کلیه اسناد صادره در خصوص املاک و اراضی روستای امامزاده» شده است و دادگاه مذکور چنین پرونده مفتوحی را در دستور کار خود قرار داده است! قاعدتا اگر دادگاه به نفع اوقاف رأی صادر کند، کلیه اهالی روستای امامزاده علاءالدین (اعم از سادات و عوام)، «غاصب موقوفات» محسوب خواهند شد و بالتبع اگر با اوقاف «قرارداد اجاره» نبندند، از روستا اخراج خواهند گردید. فلذا لازمست، کلیه اهالی هم «هرچه زودتر» دست به اقدام مقابله قانونی نمایند و دادگاه را قبل از صدور حکم متوقف سازند. پیشنهاد می‌کنم هرچه زودتر سه نفر (به نمایندگی از سادات حسینی، سادات موسوی و سایر اهالی) انتخاب و به دادسرای آوج معرفی شوند. همین امروز که فردا دیر است!» براستی اهالی محترم روستای امامزاده علاءالدین، چه ترتیب‌اثری به این پیام دادند؟! چند درصد اهالی آنرا مورد تخطئه و تمسخر قرار دادند؟! چند درصد اهالی آنرا باور کردند؟ چند درصد از باورمندان، آنرا جدی گرفتند؟ چند درصد از جدی‌گرفتگان قضیه، اقدام نمودند؟ واقعیت آنست که جواب این سؤالات بسیار مأیوس‌کننده است! اما چرا؟! (معمای بزرگی برای هر ناظر)!! اگر این اطلاع‌رسانی از طرف هر کسی (غیر از یک طلبه)، صورت می‌گرفت، آیا باز هم اهالی آنرا به «هیچ» می‌گرفتند؟! مسئله از دو حال خارج نیست: ۱) اهالی محترم برای هشدارها و اخطارها و گفته‌های این طلبه، پشیزی ارزش قائل نیستند! (چرا؟!!!) ۲) اهالی محترم صرفاً تابع «مرجعیت ملاء» خود هستند ولو اینکه آحاد آن‌ها خائن به گذشته، حال و آینده آن‌ها باشند! عجایب صنعتی دیدم در این دشت! و صد البته؛ خلایق هر چه لایق! عجیب‌تر آنکه؛ ظرف حدود ۲ هفته بعد از پیام هشدارآمیز مذکور، وقتی که جزئیات پرونده را (از پیام شماره ۶۶ به بعد) به اشتراک گذاشتم، باز هم اتفاق خاصی نیفتاد! (باستثناء ۲۳ نفری که در ۲۳ دی‌ماه در مسجد سامان گرد آمده و به بنده نمایندگی دادند تا رسماً هم پیگیر قضیه باشم) الباقی اهالی، ظاهراً کَکِ‌شان هم نگزید!! چرا و به چه علت؟! آیا غیر اینست که آن‌ها اگر «بی‌رگ» نیستند، تحت‌الشعاع «ملاء» روستا هستند؟! و آیا من (بعنوان مدعی دانائی، دلسوزی و دلیری) نباید هر دو علت مشمئزکننده مذکور را رسوا بکنم؟! و اما بعد؛ امروز ۲۰ بهمن، دقیقاً ۹۰روز (۳ماه) از باشتراک گذاشتن اولین پیام مسلسل بنده (در ۲۰ آبان) گذشت و همین مناسبت را بهانه خاتمه این زنجیره از پیام‌های روشنگری خود قرار می‌دهم. مضافاً که فردا (۲۱ بهمن) سالروز تولدم و امروز آخرین روز ۶۰ سالگی من است و از فردا وارد ۶۱ سالگی خود می‌شوم که قاعدتاً آغاز دفتری جدید در زندگی بنده است. اگرچه هنوز خیلی حرفهای ناگفته‌ای باقی مانده است ولیکن چنانچه بخواهم سرفصل جدیدی را بگشایم، مایل نیستم سلسله آن را در این کانال ادامه بدهم. اگر ضرورت یافت مباحث آتی خود را در کانال دیگری با عنوان دیگری دنبال خواهم کرد. از اهالی محترم حتی یک‌نفر را هم به عضویت آن کانال در نخواهم آورد بلکه لینک آنرا به اشتراک خواهم گذاشت تا هر کسی که خودش دوست دارد بدان بپیوندد، کاملا علاقمندانه و داوطلبانه! ضمناً از همه عزیزانی که مدارک و اطلاعات مختلفی از اوضاع اهالی روستا در اختیار بنده قرار دادند، سپاسگزارم و چنانچه خیلی از آن‌ها مورد استفاده قرار نگرفت، علتش بی‌ارزش بودن آن‌ها نبود بلکه بهانه لازم و مجال مناسبی برای طرح آن‌ها نیافتم و اگر ضرورت یافت قطعاً در کانال جدید با عنوان نوینی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت، ان‌شاءالله. در پیامهای حدود ۱۳۰گانه این کانال قاعدتاً ناچار بودم در حال و هوای خاصی (انقلابی‌جویانه) بتازم و اگرچه ناتمام است ولیکن کافیست از باب آنکه؛ «اگر در خانه کس هست، یک حرف بس است»! با همه این احوال، چنانچه در این پیام‌های مسلسل اگر به کسی «بی‌حرمتی بناحق»ی شد، عذرخواهی کرده و حلالیت می‌طلبم. بسیاری از سؤالات بنده بی‌جواب ماند یا تدلیس شد که شفاف‌سازی آن‌ها هم بر زمین ماند و بدتر از همه؛ بررسی فنی تعدادی از «شبهات مهم» بود که متأسفانه مجال انجام نیافت! آخرین مطلبی که در این کانال خواهید دید، صرفا نشانی آدرس کانال جدیدی خواهد بود که نمی‌دانم چه زمانی درج خواهم کرد. شاید بزودی و شاید هرگز! الله اعلم آلبوم سلسله مقالات «راه طی شده و باقیمانده» و نیز ضمائم آن‌ها و همچنین «کانال سید علاءالدین» در همین‌جا به پایان خود رسید. به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست! تا فردایی بهتر، بدرود. و السلام سیدمحمدحسینی(منتظر) فجر ۱۴۰۱
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین تکمیل مباحث «کانال سیدعلاءالدین» را بزودی در «کانال گنبد فیروزه» دنبال خواهم کرد. لطفاً به نشانی ذیل مراجعه کنید 👇👇👇 حسینی منتظر ۱۴۰۱ 👇👇👇
نشانی کانال‌های اطلاع‌رسانی مسلسل حم (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده سید علاءالدین واقع در حوزه استحفاظی فرمانداری آوج استان قزوین)؛ کانال «سید علاءالدین»: https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9 🆔 @SayyedAlaaddin 🆔 @SayyedAlaaddin 🆔 @SayyedAlaaddin کانال «گنبد فیروزه»: https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a 🆔 @GonbadeFirozeh 🆔 @GonbadeFirozeh 🆔 @GonbadeFirozeh نشانی گروه‌های هم‌اندیشی پیرامون پیام‌های مندرج در کانال‌های اطلاع‌رسانی حم و سایر مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین؛ گروه «سید علاءالدین»: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 گروه «هم‌اندیشی سادات میدان»: https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
بسمه تعالی فهرست (01) و لینک پیامهای حم در کانال سید علاءالدین: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 001) پیام شماره 01 = اشاره به نحوه ورود جدید و جدی حم به مسائل روستای امامزاده علاءالدین و آغاز بررسی نحوه ورود اداره اوقاف به امور این روستا و نقش آخرین کدخدای قبل از انقلاب: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/21 002) پیام ش. 02 = بررسی متروکه قلمداد کردن روستا و احتمال نقش مرحوم اوستا عباس در آن: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/22 003) پ.ش. 03 = طرح پنج احتمال پیرامون نحوه ورود اوقاف به امور روستا و طرح سه احتمال پیرامون نحوه دستیابی اوقاف به وقفنامه‌های جعلی: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/23 004) پ.ش. 04 = بررسی زمینه ظاهری حساسیت اوقاف به امامزاده و بخش اول توضیحات مکتوب آ.سیدمیرشجاع در باره مراجعه 1375 خود به اوقاف: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/24 005) پ. 05 = ادامه توضیحات مکتوب آ.میرشجاع در باره وقایع 1375 و نحوه ارتباط با اوقاف و پیامدهای سخنرانی افشاگرانه حم در مراسم امامزاده: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/26 006) پ 06 = توضیحات آ.میرشجاع در باره نحوه دریافت اولین نامه‌های اوقاف (خطاب به دهیار وقت) و همچنین اسامی مستأجرین دو دانگ امامزاده: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/27 007) پ 07 = اشاره به تاریخ اولین نامه اوقاف (1362) خطاب به یکی از مستأجرین قدیمی امامزاده و توضیحاتی در باره مرحومان آ.سیدمیربابا حسینی و اوستاعباس حسن آبادی و نیز اشاره به قدیمی‌ترین وصیت‌نامه روستا (سیدحسن‌بابا 1301 قمری) که فاقد هرگونه اشاره‌ای به موقوفه بودن کل یا جزء اراضی روستاست و همچنین اشاره به سابقه اداره اوقاف و مسئله تایپ وقفنامه جعلی توسط اوقاف قزوین: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/31 008) پ 08 = تلخیص و جمع‌بندی 7 پیام قبلی و اشاره به ورود اوقاف برای تصاحب شش‌دانگ امامزاده پس از واقعه چکمه سفید: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/32 009) پ 09 = اشاره به برخی از پیامدهای پسامراجعه آ.سیدمیرشجاع به اوقاف 1375 برای پیگیری امور سد دلیک‌لی‌قیه (دست‌یابی به مدارک اسنادی + تعامل اوقاف با دادگاه محل) و پاسخ آنها که پیامهای مرا یکطرفه ارزیابی می‌کنند و بالاخره هشدار در باره طرح محرمانه پرونده‌ای که اوقاف در دادگاه آوج علیه سادات روستا گشوده است: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/33 010) تصویر اولین نامه اوقاف (1362/6/12) به یکی از مستأجرین دو دانگ موقوفه امامزاده: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/36 011) پ 10 = اطلاع‌رسانی در باره شکوائیه اوقاف علیه سادات و طرح این سؤال که چرا سادات به محکمه فراخوانده نشده‌اند؟! (در زمان تحریر این پیام اطلاعی از این نداشتم که نانکلی علیه اجداد مرحوم اهالی شکایت کرده است نه بازماندگان زنده آنان) و اینکه چرا امین موقوفه را هم در جریان قرار نداده است؟! + متن نامه اداره اوقاف قزوین به قدیمی‌ترین مستأجر موقوفه امامزاده (مرحوم محمودعلی داودی): https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/37 012) پ 11 = اشاره به وقایع اوقافیه قبل از 1395 (تشکیل هیئت امناء امامزاده به ریاست یکی از افراد شاخص مستأجرین و اشاره به هشدار دهه هشتادیه بنده و «بقعه مبارکه بهانه است/اصل شش‌دانگ نشانه است!» + اشاره کلی به واقعه خائنانه چکمه سفید و طرح ابهاماتی که لازم بود توسط اعضای شورای روستا بویژه حسن حسن‌آبادی توضیح داده شوند (که بجای توضیح و شفاف‌سازی مسئله اقدام به هتاکی علیه بنده کردند و لذا دم خروسشان بیشتر بیرون زد!): https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/38 013) پ 12 = درج شش تذکر و اصلاحیه + اشاره به حفاری غیرمجاز در سال وقوع چکمه سفید و طرح ابهاماتی که نیازمند شفاف‌سازی توسط کسانی است که در مخالفت با نصب دوربین‌های مداربسته مخالفت شدید ورزیدند و نیز در تعیین نگهبان غیربومی روستا نقش داشتند (که بجای توضیحات لازم بر هتاکی‌های دیوانه‌وار شورای روستا و هواداران آن افزوده شد!) + اشاره به بی‌ربطی شکوائیه مخفیانه و جاری نانکلی اوقاف با صورت‌جلسه موسوم به استمهال یکساله: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/39 014) تصویر وقفنامه جعلی منسوب به ملاعبدالجواد (1297 قمری) که فاقد هرگونه مهر و امضاء تأییدیه است (و اوقاف متن تایپ‌شده آنرا بهانه ادعاهای واهی و پوچ خود جهت تصاحب شش‌دانگ روستا قرار داده است!): https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/40 015) توضیحاتی پیرامون وقفنامه جعلی (و «اختلاس‌نامه» نامیدن آن) و اشاره به مسائل تلخ مرتبط با آن در اوقاف و روستا: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/41 016) تصویر وقفنامه جعلی منسوب به ملاعبدالجواد (1297 قمری) دارای تعدادی مهر ناشناخته (و اوقاف متن تایپ‌شده آنرا بهانه ادعاهای واهی و پوچ خود جهت تصاحب شش‌دانگ روستا قرار داده است!): https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/42
فهرست (02) و لینک پیامهای حم در کانال سید علاءالدین: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 017) توضیحاتی پیرامون وقفنامه جعلی (اختلاس‌نامه) ممهور به مهرهای ناشناخته و اشاره به مسائل تلخ و خیلی خطرناک مرتبط با آن علیه سادات در روستا و اشاره به واقعیت مسئله «نفرین مرحوم آ.سیدصفدر موسوی» و سوءاستفاده شیاطین محلی از آن: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/46 018) متن تایپ شده وقفنامه های جعلی و فضولی و منسوخ (1297ق) توسط اوقاف قزوین: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/47 019) تصویر صورتجلسه حل اختلاف، مشهور به وقفنامه اصلی (1299ق): https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/48 020) تصویر متن تایپ شده وقفنامه اصلی: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/49 021) تصویر قدیمی ترین وصیتنامه در روستای امامزاده علاءالدین: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/50 022) تصویر نمونه ای از نامه های غیرقانونی اوقاف به یکی از اهالی: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/51 023) پ 13 = اشاره به واکنش توجیهی واقعه شوم چکمه سفید + اشاره به واقعه مراسم گرامیداشتی توسط احمد داودی در جهت رسمیت بخشیدن صوری به مالکیت هیئت امنائی (متشکل از مستأجرین دو دانگ امامزاده) به سرپرستی احمد داودی بر رقبات استیجاری موقوفه و همزمان القاء مستأجر بودن سادات که (تیر خلاصی به مالکیت سادات بر چهاردانگ روستا بود) با تدبیر آ.سیدمیرشجاع، بنده با سخنرانی افشاگرانه خود بساط خائنین را در حضور مسئولین محلی بر سرشان آوار کردم. https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/52 024)
هدایت شده از گنبد فیروزه
بسمه تعالی نشانی کانال‌های پیام‌رسانی سیدمحمدحسینی(منتظر) در شبکه اجتماعی ایتا: 1) کانال «چلچراغ معارف و احکام حم» (پیرامون مسائل گوناگون و امور راهبردی ملت ایران و امت اسلام): 🆔 @chelcheraaqHM 2) کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی و کاربردی روستای امامزاده علاءالدین): 🆔 @SayyedAlaaddin 3) کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی و کاربردی اهالی امامزاده علاءالدین): 🆔 @GonbadeFirozeh نشانی گروه‌های هم‌اندیشی پیرامون پیام‌های مندرج در کانال‌های اطلاع‌رسانی حم و سایر مسائل راهبردی ملی و محلی و فراملی؛ 1) گروه «سید علاءالدین»: https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4 2) گروه «هم‌اندیشی سادات میدان»: https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a 3) گروه «چلچراغ معارف و احکام»: https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کانال‌های حم؛ 💠 «سید علاءالدین»: 👇 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 «گنبد فیروزه»: 👇 🆔 @GonbadeFirozeh 💠چلچراغ معارف و احکام حم👇 🆔 @chelcheraaqHM
💠 کانال‌های اطلاع‌رسانی حم: 🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM 💠 🆔 ble.ir/join/M2E3OGRlOT 💠 🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin 💠 🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
✅ گروه‌های هم‌اندیشی حم در پیام‌رسان‌های مجازی: 💠 چلچراغ معارف و احکام در «پیامرسان ایتا»: 🔴 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe 💠 سید علاءالدین در «پیامرسان ایتا»: https://eitaa.com/SayyedAlaaddin 💠 گنبد فیروزه در «پیامرسان ایتا»: 🔴 https://eitaa.com/GonbadeFirozeh 💠 سید علاءالدین در «پیامرسان بله»: 🔴 ble.ir/join/YzQ4ODc1Zm
☫﷽☫ مقالات تحریری حسینی منتظر (مندرج در فضای مجازی) 👈 لیست نهم: ✍️8️⃣1️⃣ https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1761 ✍️8️⃣2️⃣ در ساحت https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1872 ✍️8️⃣3️⃣ [ماله‌کشی] دادستان قزوین! https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1777 ✍️8️⃣4️⃣ گرافیکی در موضوع عوالم سبعه (ضمیمه مقالات معمای الأولی در زیارت جامعه کبیره) https://eitaa.com/chelcheraaqHM/391 ✍️8️⃣5️⃣ 😳 استبدال و حُرّیّت (بخش۱) https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1893 ✍8⃣6⃣ 😳 استبدال و حُرّیّت (بخش۱) https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1894 ✍8⃣7⃣ ✅ ایرانی‌ترین امام شیعیان https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1975 ✍8⃣8⃣ 🤡 خیانت بزرگ مصدق! https://eitaa.com/chelcheraaqHM/2004 ✍8⃣9⃣ ؛ عامل اصلی https://eitaa.com/chelcheraaqHM/2005 ✍9⃣0⃣ 🎯 چند نشان خطیر؛ آماج یک تیر انگلیسی!🏹 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/2012 👌 این سلسله مقالات (نتیجه مطالعات و تأملات بنده بوده و) به قلم و تایپ اینجانب تحریر شده‌اند. اگر در نگارش آنها عبارتی از جایی عاریه گرفته باشم، حتماً به منبع آن در همان متن اشاره کرده‌ام. در هر حال مسئولیت مفاد همه آن‌ها را بر عهده می‌گیرم. برخی از آنها زنجیره‌ای هستند که متعاقباً تکمیل خواهند شد. إن‌شآءالله ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) https://eitaa.com/chelcheraaqHM/1771 لیست قبلی ☝️ لیست بعدی 👇 💠کانال اطلاع‌رسانی چلچراغ معارف و احکام حم 👇 eitaa.com/chelcheraaqHM 🙏گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام👇 https://eitaa.com/joinchat/3850895565Cc7624a74fe