با احترام باید بگم نرگس آبیار گند زده تو سناریو بامداد خمار و تبدیلش کرده به یه مثلث عشقی بیخود شبیه سریال های ترکی و بهش افتخارم میکنه.
اومدم بیرون باد به کلم بخوره غمام یادم بره منتها باد به جای غمام داره خودمو میبره.
سپیدار؛
گشود دیده چو بر این جهان امام ِجواد ، به روى ِخلق در ِمرحمت خداىْ گشاد..
شکفت تا گل ِرویش ز بوستان ِرضا ،
بداد مــژده به اهـل ِنیاز، پیک ِمراد..
سپیدار؛
نهمین نور خدا، مشکل گشا، ابن الرضا ، مظهر جود و سخا، مهر و وفا، ابن الرضا..
حرز ِتو باشد برای رفع هر مشکل دوا ،
یاجوادالائمه، باب الدعا، ابن الرضا.. :)