واقعا نمیدونم این حجم تحجر و جنگ طلبیم از کجا میاد. توروخدا روددورودود و بمن برگردونید.
تو زندگیم هرچی خواستم، یا نرسیدم بهش، یا رسیدم و بابتش تاوان پس دادم، بیشتر از اونی که باید، و یا وقتی رسیدم که دیگه دیر بود.
و همیشه چیزی که نخواستم و بهم تحمیل کردن و در نهایت منت گذاشتن سرم.
سپیدار؛
محفل بعدی بازم فرده. نه لطفاً. میشه پرش بزنیم محفل شیش؟
خدایمن خواهش میکنم فصل پنج فصل دوی فصل سه نباشه.