هدایت شده از .رادیــو حــامـــ✨یــــن.
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو بگو جان به فدایت عطشت را چه کنم؟
#حامین_نما
Radio hamin
موقع تاریخ خوندن شده تا حالا با خودتون فکر کنید ″وای، مردم چطوری زندگی کردن، چطوری تحمل کردن!″ ؟
پنجاه سال بعد همینو با شدت بیشتر در مورد ما میگن.
″ما مذاکراتمون همیشه نتیجه محور بوده!″
جوک نبود دوستان. افاضه جناب بقایی بود. ولی شما بخندین، بخندین، زیاد بخندین.