دلم میخواد مثل بچها بخوابم رو زمین غل بخورم پاهامو بکوبم زمین و بگم نمیخوام، نمیخوام.
اون بخش از روضه، که میگه ″ سادات ببخشن ″ خیلی حس خوبی میگیرم، احساس تعلق خاطر به این خانواده.
پاهاش به زمین نرسیده تا حالا
همیشه نشسته رو غلندوش ابوالفضل و علی اکبر
قربون صدقهش رفتن و نوازشش کردن
این بچه رو میدوونی رو خار مغیلان؟