اون بخش از روضه، که میگه ″ سادات ببخشن ″ خیلی حس خوبی میگیرم، احساس تعلق خاطر به این خانواده.
پاهاش به زمین نرسیده تا حالا
همیشه نشسته رو غلندوش ابوالفضل و علی اکبر
قربون صدقهش رفتن و نوازشش کردن
این بچه رو میدوونی رو خار مغیلان؟
سازمان سنجش آموزش پرورش طراح سوال معلما معاونا پزشکیان اداره برق آدما زندگی امیدوارم همتون برید بمیرید. امیدوارم برید به درک برید ته جهنم.