از صبح تا حالا یه سر دردی دارم که کلمات عاجزن از بیانش.
به متلاشی شدن سرم راضیم ولی به ادامه این درد نه.
منو نیوشا خیلی رندوم وسط بحث کاملا جدی : زدی ؟ دوباره بزن
وقت اقتداره بزن
بوم بوم تل آویو، بوم بوم تل آویو
اینطوریه که یه مدت کلا میزنم تو کار مداحی همه آهنگا رو پاک میکنم کلا گوش نمیدم.
یه مدتم کلا میزنم تو کار آهنگ اصلا مداحی گوش نمیدم.
کلا میانه روی در کار من نیست.
ولی شما تعادل داشته باشید دوستان تعادل خیلی چیز خوبیه.
یه قلب مریض و یه آه غلیظ و یه دنیا محال و تو سینم گذاشتی..
رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی..
رقیب من واقعا بسکتبال، باشگاه بسکتبال، توپ بسکتبال، کلاس بسکتبال، مسابقه بسکتبال، لعنت بر بسکتبال.