ولی جوونای ناوِ دنا زیادی مظلوم بودن..
حالم از هندیا بهم میخوره.
خودشون دعوت کردن، خودشون راپورت دادن، و حتی هیچ کمکی برای پیدا کردن پیکر این شهدا نکردن.
دوست نداشتم اینو بگم ولی کسی که تو این شرایط بعد از این همه اتفاق و دیدن پستی و رذالت اون پهلوی بازم بره خیابون و به نفعش شعار بده و به مامورا حمله کنه، هر بلایی سرش بیاد حقشه.
سپیدار؛
رفیقم، تاج سرم، استادم، خیلی دوست دارم :)
ما دو دل، آینهٔ هم، به صفا روشنیم؛
هرکه آمد، به یقین یافت که یك جان، دوتنیم :)