سپیدار؛
رفیقم، تاج سرم، استادم، خیلی دوست دارم :)
ما دو دل، آینهٔ هم، به صفا روشنیم؛
هرکه آمد، به یقین یافت که یك جان، دوتنیم :)
وای من تازه حسبیالله و کامل گوش کردم. چقدر قشنگ و با مفهوم و به دلنشینِ. چقدر بوی شیعه میده.
چقدر بوی ایمان و حقیقت میده.
چاوشی الهی فدات بشن علی کریمی، اشکان خطیبی، حمید فرخنژاد و حتییییی محسن یگانه.
ماه رمضون عجیبی بود. اما دوسش داشتم. صرفا چون انسم با قرآن خیلی بیشتر شد و تونستم حفظ یه جز و تموم کنم.
خدایا عزرائیلتو یا سراغ من بفرست، یا سراغ این رضا پهلوی و هرچی پهلوی و هرچی طرفدار پهلویه.