خستم.
از دست خودم.
احساسات متناقض درونم آزارم میدن.
نمیتونم بیانشون کنم. نمیتونم از شرشون راحت شم. نمیتونم جدی نگیرم.
نمیتونم همش فکر نکنم. نمیتونم از همه چیز یه ایرادی در نیارم.
دارم دیوونه میشم.
یا با کسی که دقیقا نقطه مقابل شماست وارد رابطه نشید، یا اگرم میشید از بالا بودن جنبهتون و میزان فداکاریتون مطمئن بشید.
در غیر این صورت خیلی اذیت خواهید شد.
انقد نمیشه، نمیشه، نمیشه که کل ذوقت نابود میشه. تو دوست نداری اینجوری بشه، ولی همزمان دیگه هیچ ذوقی نداری و این تا روزها میشه عامل افسردگی، تا وقتی که کلا فراموشش کنی.