سلام عزیزِقلبم، سلام جانِ برادر..
خستهات نمیکنم، فقط به من بگو؛
چرا انقدر کم شدی ؟
هدایت شده از «حـٰامِـهـر/Hamehr»
« بسماللهالنور »
- از حرمِ ضامنِآهو، پناهِ همهٔ دلشکستهها..
به شرطِ لیاقت به یادِ برو بچههای
حامینگرافی، موسیقیِشب، حامینیسم،
سپیدار، my favourite و همهٔ کسایی
که دلشون پر میکشه واسهٔ این صحنوسَرا..❤️🩹🕊️
وَ ویژه دعاگویِ تكتكتونم عزیزایِدل:)🫂✨
انشاءالله بهزودی قسمتِ همتون..
هدایت شده از [agape]
اینجا هیچکس شبیه حرف هایش نیست ، اما تو تفسیر دقیق چشم هایت بودی:)
دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش نداری، به مراتب زجرآورتر از دوست داشتن کسیه که دوست نداره..