سپیدار؛
من تا حالا کربلا نرفتم.. نمیتونم از این دنیا دل بکنم.. آقای امام حسین؛ بر دلم ترسم بماند آرزوی کرب
بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا..
آقا چرا باید سیزده رو بدر کنیم. کی گفت سیزده نحسه. من نمیخوام سیزدهمو بدر کنم. زنده باد سیزده.
هدایت شده از عج؛
یکسریها هم هستند، بقیه رو به انواع و اقسام اتهامها، متهم میکنند که از حرفهای ولی فقیه سرپیچی کردین، ولی وقتی نوبت خودشون میرسه، با توجیهات مسخرهای که نه، اون حرف رهبر داستان داشت، ماسمالیش میکنند.
دیشب یکی پیام داد دربارهی توییت آخر ظریف وطنفروش خائن نظری نداری؟ من جواب دادم انتساب این القاب به ظریف، که قبلا رهبر سابق بارها ازش تعریف و دادن این نسبتها بهش رو تقبیح کرده، درست نیست.
طبق معمول، گفت، نه اون تعریفها داستان داره. از پزشکیان و روحانی هم تعریف کرده. :))
روزهای اول جنگ که اینجا دربارهی ولایت فقیه حرف میزدیم، یکی ویدئوهای کلاس ولیفقیهشناسی دکتر غلامی رو بهم معرفی کرد. من بخشهایی ازش رو دیدم، و ایشون توی اون کلاس نقل به مضمون میگفت اگر یکی از اعضای خانوادهی ایشون متوجه بشه که حتی در حد مسائل خانوادگی هم عدالت رو رعایت نکرده، از همون لحظه از ولی فقیهبودن ساقطه. یعنی این حد از جزئیات در عدالت برای ولی فقیه تعریف شده. اینکه میگید نه، اون حرفها الکی و برای پشت تریبون بوده، من میدونم اینها خائن و خیانتکار و وطنفروش و دستبوس غرباند، درواقع دارید میگید ولی فقیه زمان زدن اون حرفها، از عدالت خارج شده. حالا خود دانید.
شهیدم نشدیم. باز باید صبح بیدار شیم.
باز کلاس آنلاین. باز بدبختی.
خدا به دادت برسه دانش آموز و دانشجوی بیچاره.
سپیدار؛
بچها من الان تو امامزاده حسن، آخرالزمان رو به چشم دیدم.
سه تا پسری رد شدن از کنارم که دختر بودن.