گیر کردم بین احساساتم.
نمیتونم راحت شم از شرشون.
از هر راهی میرم به بنبست میخورم.
غرورم زخمی، احساسم زخمی، عقلم زخمی، قلبم زخمی مغزم زخمی، افکارم زخمی و من حتی نمیدونم این همه زخم از کجا اومده.
سپیدار؛
من چرا واقعا شبا گرگینه میشم
عیب نداره بچها ، بعد از ساعت ۱۲ شب هرچی از فاطیما دیدید لطفا صبحش به روش نیارید❤️