eitaa logo
سپیدار؛
27 دنبال‌کننده
85 عکس
91 ویدیو
0 فایل
۱۱۰/ع مجهولات.
مشاهده در ایتا
دانلود
اللهم عجل لولیک الفرج..
موتور منو فقط به دو روش میتونی روشن کنی. ۱. عصبانیم کنی. ۲. لجمو در بیاری.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
پس می‌گفتین هر شب نفری ۱ میلیون می‌گیرن که! پولِ اون شبِ اون پدر و بچه رو نداده بودن؟! @babooneh0
سپیدار؛
پس می‌گفتین هر شب نفری ۱ میلیون می‌گیرن که! پولِ اون شبِ اون پدر و بچه رو نداده بودن؟! @babooneh0
بوی حیوانیت و رذالت از این توییت زد بالا. شاید تو ندونی، ولی خدایی هست که بدجور بلده تلافی کنه.
سپیدار؛
پس می‌گفتین هر شب نفری ۱ میلیون می‌گیرن که! پولِ اون شبِ اون پدر و بچه رو نداده بودن؟! @babooneh0
اگه خودش سیم‌کارت سفید داشته که وصل شده، چرا اون پدر و منع می‌کنه؟ و اگر گیگی شیش میلیون و حتی بیشتر داده پول کانفینگ که فقط همینو بگه، باید یه سوال مشتی از مادرش پرسید و یه تغییراتی تو شناسنامه‌ش ایجاد کرد.
بریده باد دستان آل سعود و خلیفه و بن زاید وهابی! ملعون حرومزاده.
شق‌الارض هم بشه خود خورشید هم بیاد برخورد کنه به زمین هممون جزغاله شیم باز من امتحان دارم.
هدایت شده از سین فاء ؛
تو برای من چایی‌ـی .. می‌دونید فرق چایی و قهوه چیه ؟ دقت کردین ؟ هر موقع سردرد داریم چایی می‌خوریم .. مهمونی می‌ریم، مهمون میاد چایی می‌خوریم .. آخر شبا، وقتی داریم فیلم می‌بینیم چایی می‌خوریم .. صبح چشمامونو که باز می‌کنیم چایی می‌خوریم .. می‌خوایم درس بخونیم، پس یه لیوان چایی می‌ریزیم .. کیک پختیم ؟ لیوان هارو پر چایی می‌کنیم .. موقع چایی دم کردن تو خوشگل ترین قوری ها توش هل و گل می‌ندازیم که خوش‌عطرتر و خوشمزه تر بشه .. تو اوج گرمای تابستون از بیرون میایم و کتری و روشن می‌کنیم که چایی بخوریم .. چایی می‌خوریم و غما رو فراموش می‌کنیم .. چایی همه جوره خوشمزس، با قند، شیرینی، کیک، شکلات، پولکی، نقل و هر چیز دیگه .. حتی موقع مرگ، تو تشییع جنازه‌تم چاییِ که از عزادارا پذیرایی‌ می‌کنه .. چایی همدم ِهمه لحظات خوب و بد ماست .. یه وقتایی ازش غافل میشیم و میبینیم یخ کرده ؛ درسته، دیگه اون طعم اول و نداره، ولی بازم چایی ِ .. حتی وقتی دردی داری میگن چایی نبات بخور .. پس همیشه درمان ِهمه دردا چایی ِ.. چایی مثل قهوه ادایی نیست، مثل قهوه هزار مدل نداره، مثل قهوه مارو مجبور نمیکنه تلخیشو تحمل کنیم، مثل قهوه نیست که با هرچیزی نشه خوردش، مثل قهوه نیست که زیاد خوردنش باعث تپش قلب و بی‌خوابی بشه، چایی مثل قهوه نیست که دنبال بهترین فنجون بگردی برا ریختنش .. قهوه‌م خوبه، ولی فقط یه وقتایی هوس می‌کنی .. این چایی ِکه تموم ِماجراست .. پس چایی بخورید و قدر ِچایی های زندگیتونو ؛ بدونید :)
اللهم عجل لولیک الفرج..
با دکتر خود صادق باشید، او محرم شماست. ( 🤡 )
فراق/