eitaa logo
علی بختیاری | صراط۱۳۵۷
443 دنبال‌کننده
865 عکس
323 ویدیو
50 فایل
▫️ته تغاری اهل کتاب ▫️قائل به خمینیسم و خامنه ایسم سیاسی 🔸️صراط ۱۳۵۷ | چند رسانه ای دین و مطالعات فرهنگی 🔸️کانون نویسندگان حوزوی | مداد الفضلا 🔺گرد آوری محتوای تبلیغی صراط 👇👇👇 @mohtavatablighSerat
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ وظیفه اسلامی در مواجهه با عقاید مخالف ‏ 🔺وظیفه داریم درباره مسلمان‌ها و برادران مؤمن، تا هر حد که مقدور است، «حمل به صحت⁩» کنیم؛ مگر آنجا که شرعاً راه بسته است، اما ما ضد این دستور اسلام رفتار می‌کنیم. ‏مثلا کسی «کتاب» در باب «علم امام» می‌نویسد که امام حسین از شهادت خود در کربلا بی‌خبر بوده. ما باید چه کنیم؟ 🔺خود آن آقا را می‌خواهیم. اصلًا «وظیفه اسلامی» این است. قبل از اینکه جار و جنجال راه بیندازیم و سر و صدا بکنیم و قبل از اینکه حرفی بزنیم، باید خود او را بخواهیم. ‏بگوییم ما از شما خواهش می‌‌کنیم نظر خودتان را درباره این مسئله توضیح بدهید. 🔺او نظر خودش را می‌گوید. یک وقت به طور صریح و قاطع می‌گوید خیر، من این مطلب را قبول ندارم. ‏اما اگر سخنی گفت که برخلاف ما بود و این عقیده از عقایدی بود که جزء «ضروریات مذهب»⁩ است، می‌گوییم راه تو از راه ما جداست. 🔺اما اگر خودش توضیح داد، ولو توضیحش برخلاف ظاهر عبارتش بود، و ما دیدیم آنچه که او می‌گوید چیز بدی نیست، دیگر نباید «حمل به فساد» کنیم و جار و جنجال راه بیندازیم و «تکفیر»⁩ و «تفسیق» کنیم و احیاناً (واویلا چه چیزهایی هست!) افرادی بگویند من یقین دارم این آدم ولدالزنا است. از کجا؟ چون می‌گویند فلان حرف را زده. چه صغرا و کبراهایی می‌چینند! و چه گناهان بزرگی را به نام «نهی از منکر» مرتکب می‌شوند. 🔺 اسلام⁩ می‌گوید: انْ شَهِدَ عِنْدَک خَمْسونَ قَسامَةً عَلی أنَّهُ قالَهُ وَ قالَ لَمْاقُلْهُ فَصَدِّقْهُ وَ کذِّبْهُمْ. اگر پنجاه بینه شرعی حرفی را می‌زنند، اما از خودش پرسیدید و گفت من چنین چیزی نگفتم، حرف خودش را بپذیرید. وقتی از خودش پرسیدیم و گفت نه، حرف خودش را قبول کنیم. 🔺حالا که حرف او را قبول کردیم، با کسانی که علیه وی نظر دادند، چه رفتاری کنیم؟ آن‌ها را تفسیق کنیم که شما چرا تهمت زدید؟ ‏نه، با آن‌ها هم بد رفتار نمی‌کنیم و می‌گوییم شما هم اشتباه می‌کنید. دیگران می‌گویند پس آن‌ها چه گفتند؟ می‌گوییم آن‌ها هم اشتباه کرده‌اند،سوء تفاهم برایشان شده است. 🔺 اگر به این دستور عمل کنیم، این همه «نفاق» و «اختلاف» در میان ما پیدا نمی‌شود. ‏تا جای ممکن، هر دو‌ طرف را حمل به صحت کرده‌ایم.دستور اسلام است که ضَعْ فِعْلَ اخیک عَلی احْسَنِهِ. فعل آن فرد را حمل به احسن و اصلحش کن، فعل این را هم حمل به صلاحش کن. ‏📗آشنایی با قرآن، ج۳ @Serat1357talabe | صراط
حاجقا آخرش غزه -AudioConverter.mp3
3.15M
🎙در حاشیه ی دوره ی فشرده ی مسائل فلسطین ... 🔺سئوال: حاجقا آخرش غزه چی میشه ؟ 🔺پاسخ دهنده : استاد مهدی طائب ، نویسنده ی کتاب تبارشناسی انحراف با محوریت یهود تا دوران قبل از خلفا ✍در واقع نوع دیدگاه این بزرگوار در این سئوال قابل احترام است لیکن متاسفانه این نوع دیدگاه نتیجه اش می‌شود: نگاه زمینی به ابعاد مسئله ی طوفان الاقصی است و این در صورتی است که این مسئله این گونه نیست .... ✅@Serat1357talabe | صراط
علی بختیاری | صراط۱۳۵۷
#صوت #تبیین #فلسطین 🎙در حاشیه ی دوره ی فشرده ی مسائل فلسطین ... 🔺سئوال: حاجقا آخرش غزه چی میشه ؟
🔺✍حدود یک ماه از دوره ی فشرده ای در مدرسه حقانی برگزار شد میگذره و هم اکنون بیش از دو ماه است غزه همچنان با استقامت خود خاری بر چشم جبهه ی باطل شده است ... 🔺و دیگر جواب این سئوال که (حاجقا غزه آخرش چی میشه ؟)روشن شده است .... @Serat1357talabe | صراط
7.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وقتی دانشجوها تازه متوجه پیشرفت کشور میشن👌 ✅@Serat1357talabe | صراط
🖋رویداد گرای فرهنگ 🔅رویداد جهت گیری تخصصی در عرصه فرهنگی ✅@Serat1357talabe | صراط
🎙| سلسله مباحث 👤استاد محمد حسین فرج نژاد 🔗جنگ ارتش‌های سایبری در شبکه‌های اجتماعی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2478 🔗جنگ‌های سایبری، کار سازمان‌های اطلاعاتی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/1926 🔗جنگ رسانه‌ای و سایبری - بخش اول 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2071 🔗جنگ رسانه‌ای و سایبری - بخش دوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2083 🔗جنگ رسانه‌ای و سایبری - بخش سوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2087 🔗 معرفی فضای مجازی و روند آموزش کار در این فضا 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2114 🔗 آیا بحث های در مورد سواد رسانه ای لازم است؟ آیا این بحث ها کافیست؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2116 🔗 چه محتواهایی باید به مباحث سواد رسانه‌ای اضافه شود؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2119 🔗 به چه چیزهایی، فضای مجازی می‌گویند؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2129 🔗 تاریخچه شکل گیری اینترنت توسط سازمان های نظامی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2136 🔗 دلیل نام گذاری انجمن سواد رسانه طلاب 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2150 🔗 سازمان های امنیتی؛ حاکمان اینترنت 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2154 🔗 لزوم وضع قوانین و ضوابط برای فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2158 🔗 حاکمیت ملی ما در فضای مجازی مخدوش شده 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2164 🔗 آسیب‌های امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش اول 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2166 🔗 آسیب‌های امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش دوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2174 🔗 اصلی ترین آسیب فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2182 🔗 راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2185 🔗 آسیب های پزشکی و روانشناختی فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2191 🔗 جنگ تمام عیار سایبری 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2203 🔗 ایران آزاد است یا غرب؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2242 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (1) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2313 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (2) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2315 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (3) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2321 🔗 مبانی تصمیم‌گیری برای جامعه اسلامی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2323 🔗 اهمیت مبانی انسان شناسی و هستی شناسی برای کار رسانه‌ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2325 🔗 اهمیت مبانی قرآنی در مطالعات رسانه ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2329 🔗 ارتباط دشمن شناسی قرآنی با سواد رسانه ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2331 🔗تاریخچه شکل‌گیری و کنترل اینترنت در جهان 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3113 🔗ساختار قدرت در جهان معاصر 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3117 🔗حضور همه‌جانبه‌ی سازمان‌های اطلاعاتی در جنگ رسانه‌ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3128 🔗شبکه‌ی عنکبوتی سازمان‌های اطلاعاتی اطراف ایران 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3167 🔗کلید اینترنت جهان در دستان NSA 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3236 🔗ساختار قدرت اطلاعاتی در اسرائیل 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3276 🔗خاندان‌های قدرتمند در ایران و جهان 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3291 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش اول 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3301 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش دوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3363 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش سوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3380 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش چهارم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3441 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش پنجم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3507 🔗ارتش های سایبری جهان - بخش ششم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/3530@Serat1357talabe | صراط
🔺✍یادداشتی پیرامون حال و هوای رویداد گرای فرهنگ ... 🔺دوره دوره ای بود که از همه ی رشته ها آمده بودند ، از فرهنگی اش گرفته تا دانشجوی اقتصاد ،از طلبه ی درحال تحصیل رشته ی تبلیغ گرفته تا طلبه ی در حال تحصیل قضاوت و.... 🔺همه و همه برای یک [دغدغه] جمع شده بودند وآن دغدغه [کاوشی پیرامون مسئله ی فرهنگ] بوده است ، در این دوره حرف ها ، سخن ها و دغدغه های زیادی بیان شد ، لیکن یکی از مهم ترین مساله هایی در قبال فرهنگ از قشر هم نظر و دغدغه مند دیده می‌شود، مسئله‌ ی [مسئله شناسی یک موضوع ویا یک تفاهمی است که در دل جامعه بی داد کرده است] و باید در مورد آن کنکاش کرد ... 🔺یعنی ما به عنوان [ انسان دغدغه مند عرصه ی فرهنگ ] ، مسئله ای که در دل جامعه، فرهنگ ما را نشانه گرفته است را به عنوان [مسئله] بر آن نگاه نمی کنیم و عکس العمل ما نسبت به این مسئله غالبا به صورت [اعتراض گونه] است ... که این نوع مقابله غالبا به صورت نگاه [کوتاه مدت] است نه نگاه [بلند مدت] بر آن مسئله ... 🔺اگرنگاهمان [بلند مدت] باشد نتیجه این می‌شود که باید در برابر مسئله ی ضد فرهنگ ما و یا یک تفاهم ایجاد شده غلط در جامعه ، سعی در ایجاد کردن [یک تفاهم جدید] و یا [یک فرهنگ جدید] را در جامعه اقتضا میشود... 🗓یادداشت های دیگر@Serat1357talabe | صراط
🌀 پادکست «انقلاب فاطمی» 🎧 خلاصه کتاب «فدک در تاریخ» 🖋 تألیف آیت الله شهید سید محمدباقر صدر 🎙 عطا یاوری ✅@Serat1357talabe | صراط
علی بختیاری | صراط۱۳۵۷
🌀 پادکست «انقلاب فاطمی» 🎧 خلاصه کتاب «فدک در تاریخ» 🖋 تألیف آیت الله شهید سید محمدباقر صدر 🎙 عطا
خلا‌صه فدک در تاریخ.mp3
35.89M
🌀 پادکست «انقلاب فاطمی» 🎧 خلاصه کتاب «فدک در تاریخ» 🖋 تألیف آیت الله شهید سید محمدباقر صدر 🎙 عطا یاوری ♨️ آنچه خواهید شنید: 🔻معرفی نویسنده و ماجرای کتاب 🔻ماجرای فدک و وضعیت مالکیت آن 🔻ابعاد عاطفی، سیاسی و تاریخی سقیفه 🔻ماهیت واقعی فدک 🔻مخالفین سقیفه و سرنوشت‌شان 🔻چرا علی علیه السلام دست به قیام مسلحانه نزد؟ 〰️〰️〰️〰️〰️ 🎤 @Manahejj_Radio@Serat1357talabe | صراط