سلام وعرض ادب واحترام محضر دوستان هنرمند وفرهیخته واساتید بزرگوارم شعر زیر تقدیم حضور گرم شما
عارفانِ معنابین
مُلّا لُغتی شبی در آن کوچهء ری
از من بگرفت وبشکست شیشهء می
گر بهر خدا شکست ای وای به من!
گر بهر ریا شکست صد وای به وی!!
................................................
دشمنش گفت بده قبضهء شمشیرت را
که رسانم به فلک نعرهء تکبیرت را
آنقدَر مال ومنال و زر و زیور بدهم
عجب آرند همه نامهء تقدیرت را
متمدن شو، تو در عصر هَجَر جا ماندی!
خوانده ام دفتر و دیباچه و تحریرت را
تو چه می دانی از این عصرتمدن شیخا؟
بزَن آتش دِگر آن ایده و تفسیرت را
میدهم بر تو مقامی که ندیدست کسی
راحت ازغُصه کنم ،کلّهء درگیرت را
آنقدر بستنی و کَلّه و سیراب بخور
همچو تنبک بنَوازَم شکمِ سیرت را
آنقَدَر هایده و عهدیه چینم دورت
که زِ خاطر بِبَری نالهء شبگیرت را
آن شرابی که تو گویی وبهشت،نسیه بوَد
بِزَن این مِی که ندانی زَبَر و زیرَت را
مِیِ مُفت آمد ومُلا لغتی خورد فریب
داد شمشیر ز کف ماند به احوال غریب
نه خبرداشت ز میصرنه ز پشت و نه یمین
گاه می خوردبه ماشین وموتور گَه بِزمین
نه توان داشت نِدایی دهد اوباشش را!
نه خبر داشت بگیرد جلوی شاشش را
خرِ دیوانه ای آورده و بستند رویَش
نفت مالید یکی ریش وسبیل و مویش
دِگری شعله ای آورده و زد برسرِ او
صورتش گشته سیه از تَهِ خاکسترِمو
گوئیا کلّه و پاچه شده کِز در آتَش
عَمَلی گشت همان وعده که دشمن دادش
از ثری تا به سما نعرهء تکبیر رسید
آبرو داد، به حق تا برسد! دیر رسید
لعنتِ حق به همان پیر که دشمن سیر است
تحتِ فرمانِ عدو رفته و خود درگیراست
ارادتمند مهراب
چکامه ی اشک
من آهنگ اذان را دوست دارم
صفای بی کران را دوست دارم
به شب های مناجات و عبادت
نسیم آسمان را دوست دارم
بهار بی خزانِ بندگی هاست
بهار بی خزان را دوست دارم
نکردم بندگی امّا بدانید
خدای مهربان را دوست دارم
میان سجده های بی قراری
سرشکِ بی امان را دوست دارم
به پاس حرمت شب زنده داران
مناجات نهان را دوست دارم
خدا را میهمانیم و در این ماه
حضور میهمان را دوست دارم
کنار سفره ی مهمانی خویش
وجود میزبان را دوست دارم
کنار لاله ی سرخ شهیدان
شمیم ارغوان را دوست دارم
برای اُنس با مولای خوبان
مفاتیح الجنان را دوست دارم
گدای کوی جانانم همیشه
امام انس و جان را دوست دارم
به دنبالش روانم در همه عمر
امیر کاروان را دوست دارم
فغان و آه دارم بهر وصل اش
من این آه و فغان را دوست دارم
به شوق دیدن آن بی نشانه
حریم بی نشان را دوست دارم
جهان منزلگه یار است یاران
بدین خاطر جهان را دوست دارم
اگر در انتظار او نشستم
بدان صاحب زمان را دوست دارم
بُوَد کرب و بلا چون بوستانم
هوای بوستان را دوست دارم
به یاد کربلا و اشکِ زینب
سرشک عاشقان را دوست دارم
برای ناله های نینوایی
صدای ناتوان را دوست دارم
بگو ای «یاسرِ» بیچاره بازآ
من اینگونه بیان را دوست دارم
**
محمود تاری «یاسر»
⭕️ دعوای جناح «چپ» و «راست» در اسرائیل
✍️ مصطفی امیری
▪️بحران در سرزمینهای اشغالی با تصویب اصلاح قوانین قضایی و همچنین برکناری وزیر جنگ توسط نتانیاهو، وارد مرحله جدیدی شده است. و عملاً جامعه این رژیم، میان لیبرالها (یهودیان سکولار) و جریان راستگرای سنتی (یهودیان اصولگرا) تقسیم شده است.
▪️البته برخی از یهودیان ساکن فلسطین، قرابتی با آرمان های صهیونسیم ندارند و اساسا تشکیل حکومت یهود در «عصر غیبت» منجی (ماشیح) را نامشروع میدانند[1]
▪️چند پاره شدن «یهودیان مُفسد»، همان وعده الهی است که خدواند در قرآن درباره جبهه باطل، گوشزد میکند که بین پیروان ابلیس، اختلاف جدی است:
▪️«بَأسُهُم بَينَهُم شَديدٌ تَحسَبُهُم جَميعًا وَ قُلوبُهُم شَتّى» سوره حشر، آیه۱۴.
✅ نفرین دهه هشتم و انتحار اسرائیل
▪️این اقدام نتانیاهو، روند سرنگونی رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.
▪️ایهود باراک در مطلبی که در روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشته است، ابراز نگرانی کرد که اسرائیل دچار «نفرین دهه هشتم» شود و عمر این رژیم قبل از هشتادمین سالگرد تأسیساش پایان یابد.
▪️وی مینویسد: در طول تاریخ یهود، یهودیان بیش از هشتاد سال حکومت نداشتند، مگر در دو دوره؛ پادشاهی داود و دوره حشمونیان و در هر دو دوره، آغاز تجزیه آنها در دهه هشتم بوده است.
▪️نخستوزیر پیشین رژیم صهیونیستی افزوده است: تجربه دولت کنونی عبری صهیونیستی، سومین تجربه است و اکنون در دهه هشتم عمر خود قرار دارد و بیم آن میرود که «نفرین دهه هشتم» مانند دو دوره قبلی بر اسرائیل نیز نازل شود[2]
▪️موشه یعلون، وزیر جنگ اسبق اسرائیل، همچون بسیاری از دیگر یهودیان، اکنون در برابر اقدامات صهیونیستهای راستگرای افراطی، قرار گرفته است و اینگونه دست به افشاگری میزند: «برخی اعضای کابینه اسرائیل به دنبال ایجاد جنگ آرماگدون و انفجار قبة الصخره و تخریب مسجد الاقصی هستند»[3]
▪️البته شائول موفاز، یهودی ایرانیتبار که به امید داشتن یک زندگی آرام به فلسطین، مهاجرت کرده بود، نیز پیش از این مخالفت خود را با اقدامات نتانیاهو، ابراز کرده و از عقیده مذهبی کابینه اسرائیل پرده پرداشته بود: «جنگ با ایران، تمام وجود نتانیاهو را فراگرفته است؛ انگیزهاش هم دینی است»[4]
▪️از آرمان مشترک «یهود صهیونیسم» و «مسیحیت انحیلی» در تلاش برای تخریب مسجدالاقصی اما با «هدف متفاوت» نیز نباید غافل شد که علیرغم اختلاف مبنا به زعم آنها با رونمایی «معبد سلیمان»، مقدمات ظهور منجی مهیا میشود[5]
✅ سیدحسن نصرالله: رژیم صهیونیستی، 80سالگی خود را نخواهد دید
▪️حکومت دیوانگان اسرائیل با دو آسیب داخلی و آسیب مرتبط با مجاهدان فلسطین روبرو است.
▪️و هیچ بعید نیست رژیم اسرائیل برای نجات خویشتن، دست به انتحار بزند و با برپایی جنگ، سعی در تغییر معادله داشته باشد.
▪️رهبر مقاومت، پیش بینی میکند: فروپاشی رژیم صهیونیستی آنقدر نزدیک شده که در همین مرحله، محقق خواهد شد[6]
▪️سیدحسن نصرالله، وعده قطعی میدهد: این گرگی که در مرزهای ما و منطقه فلسطین، لانه کرده است، ان شاء الله هشتاد سالگی اش را نخواهد دید: «هذا الذئب الذي يجلس على حدودنا و رابض على أرض فلسطين و أكبر تهديد في المنطقة، إن شاء الله لايُكمل الثمانين سنة»[7]
▪️این صریحترین پیشبینی رهبران تشیع و به منزله «اعلام قطعی» پایان عمر اسرائیل و آزادی فلسطین است.
▪️از دیدگاه علمی، اول ظهور، اتفاق میافتد بعد نابودی اسرائیل[8]
✅ زمان جنگ محور شیعی با اسرائیل و مارقة الروم
▪️تقابل نظامی با اسرائیل و حامیان یهود، مدتها است که فرایند آن آغاز شده و در «آتش مشرق» به اوج، خواهد رسید[9]
▪️اما زمان جنگ فراگیر محور شیعی با اسرائیل، بعد «هرج الروم» خواهد بود.
▪️البته مارقة الروم (همپیمان غربی) یهودیان نیز در این جنگ در دفاع از اسرائیل حضور خواهد داشت.
▪️لازم به ذکر است «مارقۀ الروم»، آخرین نشانه فتنه شام قبل از ظهور و آخرین علامت قبل از خروج سفیانی است و به منزله ورود بخشی از غربیها (آمریکا) برای اثرگذاری در صحنه تحولات فتنه شام با حضور نظامی در منطقه رمله (بیتالمقدس) فلسطین است[10]
▪️مساله فلسطین و مسجد الاقصی، قضیه قرآنی «آینده تاریخ» متجلی در سوره اسراء و وعده تخلفناپذیر الهی مبنی بر مجازات نهایی جبهه باطل است و در درجه اول مساله دینی است و نه موضوع صرفا سیاسی.
هدایت شده از مداحان قرآنی ولایی
به نام خدا
آمدم غرقِ خطا رَبَّنا یا رَبَّنا
سَیّدی اِغْفِرْ لَنا رَبَّنا یا رَبَّنا
من که یا ربّ آمدم در دل شب آمدم
آمدم با صد رَجا رَبَّنا یا رَبَّنا
این تویی معبود من شاهد و مشهود من
مهربان من خدا رَبَّنا یا رَبَّنا
من که بشکسته پرم از همه مُجرم ترم
حال می خوانم تو را رَبَّنا یا رَبّنا
ای تو سَتّارُالْعُیُوب ای تو غَفّارُالذُّنُوب
ای همه لطف و عطا رَبَّنا یا ربَّنا
یا مُحِبُّ الصّابِرین یا مُحِبُّ الْمُحْسِنین
ای همه جود و سخا رَبَّنا یا رَبَّنا
یا حَبیبَ الْاَتْقیا ، یا اِلهَ الْاَغْنیا
یا اَنیسَ الْاَصْفیا رَبَّنا یا رَبَّنا
من غریب و بی کَسَم خسته و دلواپَسَم
دیگر افتادم ز پا رَبَّنا یا رَبّنا
سویت آوردم پناه بگذر از این روسیاه
این من و این اِلْتِجا رَبَّنا یا رَبَّنا
بنده ی بُحرانی ات کرده نافرمانی ات
دارد او شور و نوا رَبَّنا یا رَبَّنا
بنده را مولا تویی خالق والا تویی
گویمت حمد و ثنا ربَّنا یا رَبَّنا
با همه گمراهی ام ، در عمل کوتاهی ام
رفته دل در کربلا رَبَّنا یا رَبَّنا
این من و این چشمِ تر شعله دارم در جگر
بر شهید نینوا رَبَّنا یا رَبَّنا
می رود جانم ز تن بر شهید بی کفن
بر شهید سر جدا رَبَّنا یا رَبَّنا
یا مَتین و یا مُبین ، یا اَمین و یا مُعین
«یاسر» آمد چون گدا رَبَّنا یا رَبّنا
**
محمود تاری «یاسر»
هدایت شده از اشعار بیقرار اصفهانی
حکایت
پیرمرد و فرش روضه
پیرمردی اهل (هیئت) شد فقیر
از قضای روزگار او شد اسیر
دست او خالی و قرضش شد زیاد
کس جواب او به یاریش نداد
فرش زیر پا گرفتی روی دوش
رفت و در بازار او بهر فروش
آمدش بازار با حالی خراب
غصه دار وخسته جان و دل کباب
گوشه ی فَرشش همانا سوخته
کل مال اش بوده و اندوخته
قیمت قالی او بُد بس گران
عیب او قیمت شکستش آن زمان
فرش او را کس نمی دادش ثمن
او به جانش غصه آمد با محن
مرد بیچاره غمش آمد فزون
شد همی آتش به جانش از درون
نامید آمد رود سوی سرا
ناگهان مردی بگفتش پس کجا؟
از تو دارم من سوالی دِه جواب
تا بگیرم فرش تو بهر ثواب
از چه سوخته گوچرا و پس کجا
تا دهم قیمت ترا سازم رها
گفت من (روضه) بگیرم در سرا
بهر اربابم (حسین) سر جدا
آتش منقل بسوزاندش چنین
شد فدای آن عزاداران همین
تا شنید آن را ز پایش ایستاد
فرش برچشمش نهاداشکش فِتاد
گفت و این باشدجوابش باحسین
من فدایش میشوم نور دو عین
بی نیازت می کنم اینک بدان
فرش روضه میبرد ما را جنان
مهر مولا بین که غوغا می کند
پیر و برنا را چه شیدا می کند
(بیقرارا) شعر (روضه) گفته ای
با کلامت آفرین دُر سُفته ای
بیقرار اصفهانی
(ثمن) = قیمت پول
هر روز نکات قرانی
**
🌺🌼🌺🌼🌺🌼
🔻مثل آبِ خوردن🔻
🗣 معمولاً تو عُرف، کاری که خیلی راحت باشه رو به آب خوردن تشبیه میکنند. میگن:
"انجام فلان کار، مثل آبِ خوردن میمونه".
🔔 امّا خدا میگه در همین آبی که میخورید تأمّل و اندیشه کنید:
👇️👇️👇️👇️
🌴سوره واقعه آیات ۶۸، ۶۹ و ۷۰🌴
🕋 أَفَرَأَيْتُمُ الْمَاء الَّذِي تَشْرَبُونَ؟!
🕋 أَ أَنتُمْ أَنزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنزِلُونَ؟!
🕋 لَوْ نَشَاء جَعَلْنَاهُ أُجَاجًا. فَلَولا تشکرون؟!
💢 آیا به آبی که مینوشید اندیشیدهاید؟!
💢 آیا شما آن را از ابر نازل کردهاید، یا ما نازل میکنیم؟!
💢 اگر بخواهیم، میتوانیم این آبِ گوارا را تلخ و شور قرار دهیم، ولی این کار را نمیکنیم. پس چرا شکر نمیکنید؟!
🤔 قران میگه هم در کمیّت و نحوه تولید این آب تفکّر کنید، هم در کیفیت و گواراییِ آب.
👈 اگر همه مردم کره زمین 🌍 جمع بشن، نمیتونن مثل این آب رو تولید کنند. آبِ به این گوارایی.🌧💦💧
♻️اندکی تفکّر لطفاً♻️
🤔 آفرینش، کلاس تدبّر و اندیشه است، و این تدبّر و اندیشه، خودش زمینهسازِ تشکّر میشه.
👌 اگر کسی اهلش باشه، با نگاه کردن به یه لیوان آب🥛، مبدأ و معاد و خدا و... رو یاد میکنه.
☝️ از این دفعه، هر بار که آب میخوریم، به این آیه فکر کنیم، و خدا رو بر این نعمت الهی شکر کنیم.
راستی...
⚠️ "آب هست، ولی کم است".
⛔️در مصرف آب صرفهجویی کنیم.⛔️
☆☆☆
#مناجات_با_خدا
گفتم که خطای من عظیم است عظیم
در حشر سزای من جحیم است جحیم
ناگاه سروش غیب در گوشم گفت:
یادت نرود خدا کریم است کریم
شاعر:مرحوم #هاشم_شکوهی
@dobeity_robaey
🔴بهانۀ اسرائیل برای تجزیۀ کردستان
🔹️زادگاه حضرت ابراهیم علیهالسلام اصالتاً عراق است؛ محل برخورد و اتصال دجله و فرات شهری قرار دارد به نام «اور»؛ ایشان در همان جا هم به پیامبری میرسد و سپس از آنجا به کردستان عراق میآید و مدتی ساکن میشود و بعد به جنوب ترکیه و پس از آن به سرزمین کنعان میرود. از سرزمین کنعان هم به مصر رفته و از مصر دوباره به کنعان برمیگردد و در همان جا از دنیا میرود.
🔸️به خاطر همین است که اکنون اسرائیلیها داستانهایی برای نزدیک شدن به کُردها ساختند و برای اینکه بتوانند کردستان را تجزیه کنند، ادعا میکنند که اجدادشان با اجداد کُرد یکی است و جد بزرگشان حضرت ابراهیم علیه السلام هم کُرد بوده و در همین سرزمین شما بوده است.
🔹️باید گفت در این صورت حضرت ابراهیم علیه السلام جد همۀ عربها هم هست، بنابراین عربها با کُردها رفیق میشوند و اصلاً دیگر نیازی به تجزیۀ عراق نیست. همین الان عرب و کُرد کنار همدیگر در حال زندگی هستند.
✍نکته مهم: از چندسال قبل، برخی صهیونیستها شروع به اقامت در کردستان عراق کردند و بنده در برخی تحلیلها هشدار دادم که درگیری ایران با اسرائیل به طور مستقیم و در مرز خودش خواهد شد. آن هم بیخ گوش خود.
پیشبینی و استراتژی جمهوری اسلامی ایران هم از چندسال قبل درست بود و آنجا را به خاطر حضور تروریستهای سعودی و تکفیری و کوموله بارها مورد ضربههای سنگین قرار داد. به طوری که برخی جلسات سری احزاب تروریست دموکرات و صهیونیستی را هم ایران زده است.
از طرفی رژیم جعلی اسراییل، رو به فروپاشی است. از طرفی خروج یهودیهای صهیون از سرزمینهای اشغالی کاملا جدی شده است و به دنبال کشور ثالث هستند برای اشغال.
به نظرم زهرچشم خوبی از دشمن از چند سال قبل گرفته شده که درصورت حضور در اقلیم کردستان عراق، بیش از این آن منطقه مورد عنایت موشکی جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
هر روز نکات قرانی
**
🌺🌼🌺🌼🌺🌼
🌴 امام صادق (ع) فرمودند:
🔹 بَرُّوا آباءَکُم یَبَرُّکُم أبناءَکُم
🔹 وَ عِفُّوا عَن نِساءِ النّاسِ، تَعِفُّ نِساؤکُم.
🔸 به والدینِ خود نیکی کنید، تا فرزندانتان هم به شما نیکی کنند،
🔸 و نسبت به زنانِ مردم عفّت داشته باشید، تا زنان شما هم عفیف و پاکدامن بمانند.
📚 تحف العقول، ص ۳۵۹.
#شرح_حدیث
📣📣... بچّهها دنبال الگو و سرمشق هستند، و هر چیزی بخوان یاد بگیرن، در درجهی اوّل از والدین خودشون یاد میگیرند.
🔔 اگه قراره که بچّههای ما نیکی به #پدر_و_مادر رو یاد بگیرند، از ماها یاد میگیرند.
👈 اگه ما پدر و مادرمون رو بذاریم آسایشگاهِ سالمندان، منتظر باشیم که پیر شدیم بچّههامون هم همین کار رو با بکنن.
👈 ولی اگه از اونها به خوبی نگهداری کردیم، میتونیم امیدوار باشیم از ما به خوبی نگهداری میکنند.
👌 چون: "این جهان، جهان عمل و عکس العمل است".
👈 خوبیها به خود انسان برمیگرده، بدیها هم همینطور.
قرآن هم همین حرف رو میزنه:
🌴سوره اسراء آیه ۷🌴
🕋 إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ وَ إِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهٰا
💢 اگر نیکی کنید به خودتان نیکی کردهاید، و اگر بدی کنید، باز هم به خودتان بد کردهاید.
☝️ نیکی و بدیِ ما، به کسی سود یا زیانی نمیرسونه، بلکه نتیجهاش به خودمون برمیگرده.
👈 "چو بد کردی، مشو ایمن ز آفات..."
✍ در مورد ناموس هم این مطلب هست:
⚠ اگه دوست داریم عفّت و پاکدامنیِ خانوادهمون حفظ بشه، به ناموس دیگران چشم طمع نداشته باشیم.
⛔️ نگاه آلوده به زنان و دختران دیگران، باعث میشه، دیگران هم همین رفتار رو با خانوادهی ما داشته باشند:
هر که باشد نظرش در پیِ ناموسِ کسان
پیِ ناموسِ وی افتد، نظرِ بوالهوسان
☆☆☆☆☆
🌹موسم بندگى چشم و
🌷زبان وگوش است
🌹نه همین صوم دهانست
🌷خدا مى داند
🌹روزه این نیست که
🌷یک وعده غذاکم بشود
🌹روزه آن ست که
🌷ایمان من و تو محکم بشود
ماه رمضان ماه طاعات و عبادات است
💖 التماس دعای فرج ان شاءالله⚘
آخـــــرالزمان و منتظران ظـــهــور
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
✍ آدم حتی نوح را که به خود دید، باز هم کشتی نجات او نتوانست رها بخش آدم در این خاک شود.
🔹 موسی کلیم الله را آن گونه به تابش آوردند. عصای موسی (ع) را هم که توان آدم کردن آدم را نداشت و ید بیضا که هر دو نشانه های معجزه الهی است، انکار پیشه کارشان می شود و آدم باز هم آدمیت را فرو می نهد.
🔹 عیسی روح الله که دم مسیحایی داشت، باز هم آدم را درمان نبود. زنده می کرد، اما روح آدمیت همچنان در اسارت دنیا، چنگ می زد به ریسمان شیطان، به جای این که چنگ به ریسمان الهی بزند.
🔹 ابراهیم خلیل الله که پدر هر سه دین توحیدی است، پیش از آنها آمد، به آتش افکندند او را، تکذیبش کردند، آتش، بهشتی شد برای او، اما باز این آدم، آدم نشد.
🔹 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) مبعوث شد و ختمی مرتبت، خاتم الانبیا لقب آن رحمت اللعالمین گشت، پیامبری که پس از او دیگر پیامبری مبعوث نخواهد گشت.
از کوثر ولایت، زاده شدند سرداران و سالارانی که اکنون، یادگاری از آنها برای آدمیان «پادشه خوبان» است.
🔹 مریدانش، عاشقان جان سوخته و سرگردان، اکنون انتظاری را سپری می کنند، دردناک، شیرین، دشوار؛ اما روح نواز، دعا می کنند، التماس به سوی باریتعالی، که :
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
🔹 پنجره های غبار گرفته و زنگار بسته دلمان، فریاد رسی می خواهد. مژده مسیحا نفس، فریادرس آدمیت را می جوید. خسته و رنجور از جور آدمیت بر آدمیت!
🔹 و تو تنها ماندگار و یادگار ولایت و امامت، عشق را، عاشقی را سالاری کن، قافله سالار عشق، عاشقانت جان بر کفانت، نمی دانم و نمی دانند شاید، که چه کنند و چه نکنند. دنیایی است بس رمزآلود و شک پرور، دعا می کنیم که بیایی :
«بنمای رخ که باغ و گلستانم آرزوست
بگشای لب که قند فراوانم آرزوست
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر
زان چهره مشعشع تابانم آرزوست...»
🔹 دعا می کنیم که خودتان هم دعا کنید که بیایی!
امشب را، هر شب و هر لحظه را، دعا برای آمدنت کم است. بر لب هماره زمزمه ظهور، در انتظار آدینه ای که خورشید شرم طلوع خواهد داشت.
🔹 قابیلیان را می بینی چه می کنند؟
هابیلیان اندکند، اما عاشق و منتظر، چشم به راه آن شاهزاده سوار بر اسب سفید، بهار می خواهند. بهار دلکش که همیشگی باشد. جاودان و پابرجا، زیر سایه آن ابر مرد مشرقی که ناجی برای سربلندی انسانیت و آدمیت است.
ای جان جانان، سالار و سرور آقای مان،
ای ظهور روشن، نور علی نور،
شوری به پا کن، جوشی بنه در شور ما،
ای دلبر و مقصود ما، دولت منصور را برپا کن،
شهر عشق را بنا کن، دیوان و پلیدان را جزا کن.
باران تویی، برخاک مرده ببار و لحظه های خشکسالی را پایان ده،
🌤 ای مرد مردستان طه.
در انتظارت هستیم همچنان،
گرچه می دانیم دلگیر از مایی! 😔
منبع : جام جم
نویسنده : عاشقان مهدی (عج)
تاریخ : پنج شنبه 93 خرداد 22
༺-----------------------------------------------
༺-----------------------------------------------
الّلهُـــمَّ عَجِّـــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَـــرَج ☀️