799.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیروت قیامته
مردم جشن گرفتن...
ماشالله حزب الله
بابالمندب وارد مرحله جدید تنش نظامی میشود
🔸یکی از فرماندهان مقاومت ساعتی پیش از صدور هشداری جدی و بیسابقه از سوی «رزمندگان بدون مرز» به تمامی شناورهای تجاری و نظامی در تنگه بابالمندب خبر داد و گفت:
🔻خیرخواهانه میگوئیم از فردا ظهر هرکس قصد دارد از بابالمندب عبور کند بیشتر از هر زمان دیگر باید مراقب شش جهت خود باشد.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
اروپا فقط شش هفته سوخت هواپیما دارد؛ احتمال لغو پروازها زیاد شد
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
پیام حزبالله به مردم لبنان درباره آتشبس با صهیونیستها
🔹 حزبالله در پیامی خطاب به مردم لبنان به خصوص مناطق جنوبی این کشور تاکید کرد: با اعلام آتشبس و بخصوص سابقه و خوی صهیونیستها در نقض پیمانها و توافقات، از شما میخواهیم درنگ کرده و به مناطق آسیبدیده در جنوب، بقاع و ضاحیه بیروت حرکت نکنید تا روند امور روشن شود.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
فرمانده ارتش پاکستان: ادامه تلاشهای دیپلماتیک میتواند به زودی به پایان جنگ منجر شود.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
چی بود؟
خشم حماسی بود؟
شکست حماسی بود؟
اسکل بازی حماسی بود؟
واقعا ما نفهمیدیم این چی بود؟
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
حاج قاسم !
یه روز تمام تمرکز شما و رفقای شهید روی یه نقشه بود، نهایتا شامل سوریه و عراق !!!!
حاجی، امروز در نبودت همه اونایی که جنگیدن در سوریه و عراق رو تست کردن
چهل روز
نه با داعش
که با آمریکا
نه در سوریه
که در عراق و بحرین و قطر و عربستان و امارات و اردن و کویت و ..... جنگیدند و میجنگند....
حاج قاسم !!!!!!!!!!!
اونایی که به ما یاد داده بودی رو داریم جانانه اجرا میکنیم!
حاج قاسم اونایی که در ذهن میپروروندید رو داریم کف منطقه پیاده می کنیم !
حاج قاسم! جای تو و همه شهدا، امروز در جمع ما خالیه ❤️❤️❤️
رحمت خدا بر شما
#به_یاد_فرمانده
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
954.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جشن پیروزی مقاومت لبنان در بیروت🇱🇧
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh
نفوذ مجدد حنظله به بزرگترین شرکت ابری اسرائیل و کنترل ۱۱۲ هزار سرور
🔹گروه سایبری حنظله با انتشار پیامی از نفوذ مجدد و گسترده به زیرساختهای شرکت ابری GNS، بزرگترین ارائهدهنده خدمات ابری رژیم صهیونیستی، خبر داد.
🔹این گروه هکری اعلام کرده که توانستهاند به تمام لایههای عملیاتی و مدیریتی GNS دسترسی کامل پیدا کنند.
🔹حنظله گفته تمام رمزهای عبور ماشینها و سرورهای مجازی مشتریان که به «به طرز شرمآوری به صورت متن ساده روی سرورهای GNS ذخیره شده بودند» استخراج و آرشیو شده است.
🔹حنظله تأکید کرده که در این مدت، بیش از ۱۱۲ هزار دستگاه و سرور بدون سر و صدا «بکدور» گذاری شده و تحت کنترل آنها درآمده است.
🔹براساس اعلام این گروه هکری، کل زنجیره تأمین GNS فروپاشیده و هیچ مشتری از جمله بانکها، شرکتهای فناوری و کاربران عادی در امان نیست.
اخبار لحظه ای جنگ را اینجا ببینید 👇
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@shaahcheragh