5.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلیل سوء قصد به جان دادگستری کهگیلویه و بویر احمد
رییس دادگستری کهگیلویه و بویر احمد که چندی پیش از این فسادهای بزرگ اقتصادی پرده برداشته بود، امروز با شلیک ۲۴ گلوله مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت ولی خوشبختانه به وی آسیبی وارد نشد.حجت الاسلام مزارعی بعد از این اتفاق در جمع خبرنگاران گفت:برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمیآیم و نهایت اینکه در این راه کشته میشوم. همانگونه که قبلا هم گفتهام در راه مبارزه با فساد عمامهام را کفنم قرار دادهام.
@AntiBBC
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند دوران| #باغ_وحشهای_انسانی در قرن بیستم!
🔺باور میکنید در بروکسل (مقر فعلی اتحادیه اروپا) تا 60 سال پیش سیاهپوستها را در قفس به نمایش میگذاشتند؟
#مستند
🌐 @adyan8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 استاد عالی/ روایتی متفاوت و زیبا از دلیل نماز خواندن
هیچ واجب و مستحب دیگهای جای #نماز رو نمیگیره، همونطور که دست یا گوش، جای چشم رو پُر نمیکنه.
#درس_اخلاق
@Afsaran_ir
💠 فرزندان عزیز جهادی ام...
امام خمینی(ره):
فرزندان عزیز جهادي ام! به تنها چیزي که باید فکر کنید به استواري پایه هاي اسلام ناب محمدي - صلی االله علیه و آله و سلم - است. اسلامی که غرب و در رأس آن آمریکاي جهانخوار و شرق در رأس آن شوروي جنایتکار را به خاك مذلت خواهد نشاند.اسلامی که پرچمداران آن پابرهنگان و مظلومین و فقراي جهانند و دشمنان آن ملحدان و کافران و سرمایه داران و پول پرستانند. اسلامی که طرفداران واقعی آن همیشه از مال و قدرت بی بهره بوده اند و دشمنان حقیقی آن زراندوزان حیله گر و قدرت مداران بازیگر و مقدس نمایان بی هنرند.
#امام_خمینی
صحیفه نور ج21 صفحه59
پیام به سمینار مسؤولین و اعضاي شوراي مرکزي جهاد سازندگی 1367/9/14
#سید_روح_الله_موسوی_خمینی
👥عضو کانال صحیفه نور شوید :
@Sahifeh_noor
🌷 اللهم عجل لولیک الفرج 🌷
5.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥فیشینگ و راههای پیشگیری از آن چیست؟
@Farsna
در دم مردن بیا یک دم کنارم یا حسین
جان زهرا مادرت چشم انتظارم یا حسین
در سؤال و پرسش قبرم بیا ای سرورم
بی کس و بی مونس و بی غمگسارم یا حسین
بی نوا را جان زهرا مادرت از در مران
مجرمم چشم شفاعت از تو دارم یا حسین
خادمم، عبدم، غلامم، نوکرم در مانده ام
سروری کن لحظه ی در احتضارم یا حسین
رو سیه، نامه سیه، رفتار بد، کردار زشت
من پناهی جز تو در محشر ندارم یا حسین
سایه ات را گر بگیری از سرم روز نشور
من یقین دارم که اندر قعر نارم یا حسین
این لباس نوکری را ای شه از نوکر مگیر
چون که یک عمری بود این افتخارم یا حسین
#السلامعلیکیااباعبداللهالحسین
○کانال سیره شهدا⭕️
🆔 @sirehyshohada
Yazdan - Sahebe Jomeh Haye Man_2_300418095428.mp3
9.83M
❤️ تقدیم به امام زمان عج
❤️ شب جمعه
🎤🎤 یزدان
❤️ @avina0
http://eitaa.com/joinchat/1424949248C7e8efc4ae9
🎹 موسیقی های مناسبتی ☝️
﷽🕊
ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
کی از مسير کوچه قصد عبور داری؟
چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دريای نور داری
من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟
برعکس چشمهايم، چشمی صبور داری
از پرده ها برون شد، سوزِ نهانی ما
کوک است ساز دلها، کی ميلِ شور داری؟
در خواب ديده بودم، يک شب فروغِ رويت
کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟
#اللّهم_عجّل_لولیک_الفرج
@ShahidMohammadHasanGhasemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️بن سلمان: دلیل دشمنی عربستان با ایران آماده سازی #ظهور مهدی موعود است!
▪️تا میتونی این مصاحبه با #بن_سلمان رو پخش کنید
🌐 Roshangari.ir
🆘 @Roshangari_ir
❓❓چگونه برای ظهور زمینه سازی کنیم؟
♦️♦️روایات و ضرورت آمادگی
🔶به نظر میرسد دلالت روایات بر ضرورت آمادگی و مهیا بودن مؤمنان برای ظهور بسیار شفاف است.
🔶برای نمونه، به مجموعۀ روایات انتظار میتوان اشاره کرد که مؤمنان را به انتظار توصیه کردهاند و از فضیلت و آثار آن سخن گفتهاند. دلالت این روایات بر لزوم آمادگی و مهیا بودن، به این است که انتظار در اصطلاح روایات، به معنای بیکاری و بیمسئولیتی نیست، بلکه به معنای آمادگی و مهیابودن است: «من انتظر امراً تهیأ له».
🔶برای نمونه، امام صادق در این باره میفرماید: "... کسی که دوست دارد از اصحاب قائم باشد، پس منتظر و اهل ورع باشد و خود را به محاسن اخلاقی بیاراید، در حالی که منتظر است؛ پس اگر بعد از آنکه از دنیا رفت قائم قیام کرد، اجر او مانند کسی است که قائم را درک کرده است... "(نعمانی، 1422: 207).
🔶افزون بر روایات باب انتظار، به این روایت حضرت نیز میتوان اشاره کرد:"هریک از شما باید برای خروج قائم و لو یک تیر فراهم نماید. پس اگر خداوند بلندمرتبه نیت او در این باره را بداند، امید دارم که عمرش را طولانی کند تا اینکه از یاران و انصار او باشد." (همان: 335)
🔶در این روایت، امام با صیغۀ امر و با نون تأکید، به شیعیان دستور میدهند که برای خروج قائم مهیا باشند ولو این آمادگی در قالب کاری به ظاهر کممعونه و کمارزش همچون نگهداری یک تیر باشد. اما از آنجا که این آمادگی برای یک حرکت بزرگ است، متناسب با همان هدف بزرگ اهمیت و ارزش دارد.
🔶باز آن حضرت چنین میفرماید: هر کس که به ما منسوب است و چهارپایی را در انتظار امر ما مهیا میکند، در حالی که دشمن ما را به وسیلۀ آن غضبناک میسازد، خداوند روزیاش را وسیع مینماید و به او شرح صدر میدهد و او را به آرزویش میرساند و به او در رفع نیازمندیهایش کمک میکند. (کلینی، 1363: ج6، 535)
🔶ابوعبدالله جعفی میگوید: امام باقر از من پرسید: «رباط نزد شما چند روز است؟» عرض کردم: چهل روز. فرمود: «ولی رباط ما همیشۀ روزگار است؛ پس هر کس چارپایی را برای ما مهیا کند تا هنگامی که آن چارپا نزد اوست، به اندازۀ دو برابر وزن آن ثواب خواهد برد و هر کس سلاحی را برای ما مهیا کند، تا زمانی که آن سلاح نزد اوست، به اندازۀ وزنش ثواب خواهد برد. از یکبار و دوبار وسهبار و چهاربار شکست ناراحت نشوید. همانا مَثل ما و شما، مَثل پیامبری است که در بنیاسرائیل بود که خداوند به او وحی کرد که قومت را برای جنگ فرا بخوان و من به زودی تو را یاری میکنم. پس او آنها را از کوهها و دیگر جاها جمع کرد و همراه با آنها به جنگ پرداخت. آنها شمشیر و نیزهای نزدند مگر اینکه شکست خوردند. خداوند بار دیگر به او وحی کرد که قومت را برای جنگ فرا بخوان! من به زودی تو را یاری میکنم. پس او آنها را جمع کرد و همراه با آنها به جنگ پرداخت. آنها شمشیر و نیزهای نزدند مگر اینکه شکست خوردند. خداوند بلندمرتبه بار دیگر به او وحی کرد که قومت را برای جنگ فرابخوان! پس تو را به زودی یاری میکنم. پس او آنها را جمع کرد و به جنگ پرداخت. پس آنها شمشیری و نیزهای نزدند مگر اینکه شکست خوردند. پس قومش گفتند: "تو به ما وعدۀ پیروزی دادی ولی ما پیروز نشدیم." پس خداوند به او وحی فرستاد که به آنها بگو یا جنگ را انتخاب کنند و یا آتش را. پیامبر عرض کرد: خداوندا، جنگ برای من محبوبتر از آتش است. پس آنها را دعوت کرد و از میان آنان 313 نفر به تعداد اهل بدر دعوتش را اجابت کردند. پس به سمت دشمن رفتند و شمشیر و نیزهای نزدند مگر اینکه خداوند بلندمرتبه آنان را پیروز گردانید» (همو: ج8، 381).
🔶در روایت نخست، گرچه امام صادق به صورت خاص از ظهور امام مهدی سخن به میان نیاورده است، عمومیت واژۀ «امرنا»، همۀ ائمه و از جمله امام مهدی را شامل میشود. در روایت دوم نیز به این مطلب که مرابطه ما تا آخر دهر به شمار میرود تصریح فرموده است. از اینرو این روایت، مرابطه برای امام مهدی را نیز شامل میشود؛ همچنان که ملاصالح مازندرانی در شرح این روایت به آن تصریح کرده است. وی در توضیح این روایت چنین مینویسد: فیه تحریك على اتخاذ الفرس و السلاح و استعمالها و مزاولتها المعتبرة لتحصل ملكه و استعداد للقتال مع الأعداء عند ظهور القائم. (مازندرانی، 1421: ج12، 552)
🔶قرینۀ دیگری که مطلب یادشده را تأیید میکند، این بخش از فرمایش امام است که «لاتجزعوا من مرّة و لا من مرّتین و لا ثلاث و لا من اربع مرآت»؛ از یکبار و دوبار و سه و چهاربار پیروز نشدن ما ناراحت نشوید؛ یعنی بالأخره ما پیروز میشویم. روشن است که پیروزی نهایی ائمه، با ظهور امام مهدی شکل خواهد گرفت. بنابراین امام در این روایت، حداقل به ظهور امام مهدی نیز نظر داشته است.
#زمینه_سازان
#قسمت_دوم
@mahdimontazeremast