بچا ،
فاتحه بخونیم براشون نفری یکی یدونه صلوات ام، همین حالا نثار روح هموطنان مظلوم و بی گناه مون بکنیم .
📌اومده بودم ،
اولین کار رسمیه #پارادوکس رو پست کنم که اصلا دل و دماغ نموند برام اگر عمری بود و حوصله ای تو یه تایم بهتر .
هدایت شده از _نَجـوا :)!
-من،
تو را،
نتبهنتدرتمامیِ
موسیقیهایجهاننوشتم🎶-
هدایت شده از مکملِمن ؛
@Shahrag_00
نویسنده جانم روزت مبارک🔗♥
قلمت روز به روز روان تر بشه جانم 🖌🌿
-شاهرگ !(:
@Shahrag_00 نویسنده جانم روزت مبارک🔗♥ قلمت روز به روز روان تر بشه جانم 🖌🌿
مکمل ام همیشه خاص بودی !
فدای تو دختر شیرازی♥️( :