امان از چنین حدیثی در خصوص روز عرفه😤
پیامبر (صلوات الله علیه وآله وسلم)؛
هیچ روزی به اندازه روز عرفه، خداوند بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمیکند.
امیدوارم از دستش بدید😤
@Sheitan_graphy
ماجرای حکمیت بار دیگر در تاریخ اتفاق افتاد :)
" بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم..."
خون گریه کنید...
@Sheitan_graphy
اگه شب جمعه سوره جمعه بخونه، کفاره گناهان
اگه سوره واقعه بخونه همنشین امیرالمومنین
اگه سوره اسرا بخونه سرباز امام زمان
اگه سوره کهف بخونه، شهید یا اینکه با شهدا محشور میشه...
امان از شب جمعه و فضیلت چنین سوره هایی😤
@sheitan_graphy
خوارج کسانی بودند که نظر خودشون رو بر امام جامعه ترجیح دادند و بعدا اعتراض کردند که چرا امام دیکتاتورانه عمل نکرد!
هشتگ تاریخ درحال تکرار...
@Sheitan_graphy
شیطان
هرسال محرم میاد و میره اما اطلاع کاملی از وقایع عاشورا و زندگی نامه امامت نداری. حتی یه بارم نشد وق
اینو پارسال گفتم :)
کسی انجام داد؟!
@Sheitan_graphy
از ماه رمضان تا الان که محرم شده پسرفت کردی یا پیشرفت؟
تونستی به وعده هایی که به خودت دادی عمل کنی؟
https://punz.ir/message/049Dvdx
اینجا جواب بدید.
@Sheitan_graphy
شیطان
از ماه رمضان تا الان که محرم شده پسرفت کردی یا پیشرفت؟ تونستی به وعده هایی که به خودت دادی عمل کنی؟
@sheitan_graphy1
ناشناس هاتون تو این کانال جواب داده میشه.
"غالبا نوشتن پسرفت."
چی میشه که بعداز تصمیمی که میگیری برای تغییر و پیشرفت، به جای اینکه به جلو حرکت کنی، هعی به عقب برگردی و پسرفت کنی؟
آیا دلیلی جز این داره که نسبت به روزای اول، اراده تون ضعیف میشه؟
آیا ضعیف شدن اراده تون دلیلی جز این داره که ارتباط تون با معنویات کم تر و کمتر میشه؟
آیا دلیلی جز این داره که نظم ندارید و نسبت به بعضی کارا تنبلی میکنید؟ :)
@Sheitan_graphy
اگه خسته شدی و بازم میخوای شروع کنی، همین سحر غسل کن و تو این
ماهی که مال امام حسین هست به خودش توسل کن که کمکت کنه که دوباره باز شروع کنی.
مطمئن باش شیطان میاد و ناامیدت میکنه.
اما اگه واقعا خسته ای از پسرفت،جلوش وایسا و بگو بسه دیگه!
اتفاقا فردا روز مناسبی برا توبه ام هست.
@Sheitan_graphy
خیلیا نمیدونن که این نماز رو میشه به نیت نماز توبه خوند و عین همین آثار و برکات رو کسب کنن :)
همون بهتر که ندونن☺️
اگه تصمیمت جدی نیست برا توبه و شروع دوباره، این پیام هارو نادیده بگیر و دوباره تو همین وضعی که هستی باقی بمون.ممنون :)
@Sheitan_graphy
مرددی که انجام بدی،نه ؟ :)
همیشه دو راهیا سخته.
بین جا موندن و رسیدن به کاروان حسین علیه السلام، یک انتخابه.
انتخابت چیه؟
جا میمونی و میگی بعدا میام؟
@Sheitan_graphy
شیطان
خیلیا نمیدونن که این نماز رو میشه به نیت نماز توبه خوند و عین همین آثار و برکات رو کسب کنن :) همون ب
برا کسی نفرست و فکر کن این مطلب اشتباست :)