eitaa logo
.ᗰᗷTI.
39.8هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
4.1هزار ویدیو
0 فایل
⌗𝖮𝖦 ➤ @Original_Gangster اولین و بزرگترین چنل MBTI ایتا با محتوای نابی🤤 . 𝙲𝚁: @injaneb_Mehrad / @Vahid_Rznz 𝙰𝙳𝚂: @OG_Ads 𝙶𝙰𝙿: @OG_Group . سفری عمیق به دنیای درون!☘ . اینجا پیچیدگی های شخصیتِ خودت و اطرفیانت رو درک میکنی🌱 .
مشاهده در ایتا
دانلود
من دوست دارم که حس کنم چشماش بهم خیره شده، وقتی که به یک جای دیگه نگاه میکنم. 🎬 Before Sunrise _ @SherHm _
• چرا تایپ‌های MBTI ممکنه گریه کنن؟ ـ , , ↜ به دلیل بی عدالتی یا یه اتفاق بدی که لزوماً فق برای اونا اتفاق نیفتاده. ـ , , ↜ به خاطر اینکه کسایی که دوسشون دارن ناراحتش کردن. ـ , , ↜ چون اونا یه مشکل یا استرس دارن و فشار زیادی رو تحمل میکنن. ـ , , , ↜ بخاطر یه فیلم یا کتاب یا یه اتفاق تحت تاثیر قرار گرفتن (نه لزوماً احساسی) ـ , , ↜ چون دارن پیاز خورد میکنن. _ @SherHm _
To mind went numb. The heart turned cold ذهن بی‌حس و قلب سرد شد. _ @SherHm _
همه موجودات زنده روی زمین تنها میمیرن... 🎬 Donnie Darko _ @SherHm _
اگه دیدی یه نفر داره سر یه عکس ساده با یه نفر دیگه بحث سنگین فلسفی میکنه و کم مونده با پتک بزنه تو سر طرف شک نکن intp عه ! _ @SherHm _
اگه دیدی یه نفر وسط خیابون و جلوی دید مردم با تفنگ آبپاچش دوستاشو خیس میکنه و براشون کری میخونه و میخنده شک نکن entp عه ! _ @SherHm _
اگه دیدی یه نفر داره نقشه اذیت کردن یه نفرو میکشه و اونو با صدای آروم به بقیه توضیح میده و وسطاش ریز ریز میخنده شک نکن infj عه ! _ @SherHm _
داشتن خواهر/برادر enfj اینطوریه که باهم برنامه ی شب بیداری میریزید ولی enfj ساعت ۱۱ خوابه همه تو خونه تا ساعت ۱۲ ظهر خوابن ولی اون از ساعت ۸ بیداره تو اتاقت نشستی برای خودت یهو صدای اهنگو تا مغز استخونت حس میکنی و میبینی enfj داره با تمام قوا و به مسخره ترین حالت باهاش همخونی میکنه گاهی جوکاییم میگه که فقط خودش بهش میخنده _ @SherHm _
ببینید این چیزی که میگم تا ناموس فکته تایپای enfj/estj/esfj ساخته شدن برای مامان بودن اکثر مامانای ما حداقل یکی ازین سه تایپن حتی اگه پسرم باشی و تایپت این باشه تو یه مامانی حتی اگه ازدواجم نکرده باشی یا بچه نداشته باشی ولی تایپت یکی ازینا باشه تو هنوزم یه مامانی ! _ @SherHm _
احتمالا تصویر ۹۹ درصد افراد کامینیوتی mbti‌ از esfp ها یه فردیه که همش به فکر خوش گذرونیه ، سَوِجه و لحظه نگره ، اما باید بگم که شما نمی‌تونید تصور کنید که این تایپ چقدر میتونه خلاق ، با استعداد و حتی رهبر خوبی هم باشه ! _ @SherHm _