#FUN
• چرا تایپهای MBTI ممکنه گریه کنن؟
ـ #ISFJ , #INFJ , #ESFJ ↜ به دلیل بی عدالتی یا یه اتفاق بدی که لزوماً فق برای اونا اتفاق نیفتاده.
ـ #ENFJ , #ENFP , #INFP ↜ به خاطر اینکه کسایی که دوسشون دارن ناراحتش کردن.
ـ #ESTJ , #ESFP , #ISTJ ↜ چون اونا یه مشکل یا استرس دارن و فشار زیادی رو تحمل میکنن.
ـ #ENTJ , #ISFP , #INTJ , #ENTP ↜ بخاطر یه فیلم یا کتاب یا یه اتفاق تحت تاثیر قرار گرفتن (نه لزوماً احساسی)
ـ #INTP , #ISTP , #ESTP ↜ چون دارن پیاز خورد میکنن.
#Allmbti
_ @SherHm _
داشتن خواهر/برادر enfj اینطوریه که
باهم برنامه ی شب بیداری میریزید
ولی enfj ساعت ۱۱ خوابه
همه تو خونه تا ساعت ۱۲ ظهر خوابن
ولی اون از ساعت ۸ بیداره
تو اتاقت نشستی برای خودت
یهو صدای اهنگو تا مغز استخونت حس میکنی
و میبینی enfj داره با تمام قوا
و به مسخره ترین حالت باهاش همخونی میکنه
گاهی جوکاییم میگه که فقط خودش بهش میخنده
#ENFJ
_ @SherHm _