عشق واقعیه؟ (fun)
ـ INFP : آره
ـ ISTP : نه
ـ ISFJ : یه زمانی به عشق اعتقاد داشتم... از من درموردش نپرس.. هاها، شوخی کردم هرچی میخوای بپرس.
ـ ESFJ : به اطرافم نگاه میکنم و عشق رو میبینم.
ـ ESTJ : به اطرافم نگاه میکنم و احمق های خودخواه رو میبینم.
ـ ENFJ : پونزده سال دیگه ازم بپرس
ـ INFJ : پنجاه سال دیگه ازم بپرس
ـ ISTJ : بزار اول چندتا آزمایش انجام بدم.
ـ ENTP : عشق فقط یه هوس بیولوژیکیه.
ـ ENTJ : عشق فقط یه هوس بیولوژیکیه، پس وجود داره.
ـ ESTP : برای بعضی آدما وجود داره، ولی برای من؟ شاید.
ـ ISFJ : برای من وجود داره، ولی بعضی آدما؟ شاید.
ـ ENFP : عشق اصلا چیه؟
ـ ESFP : زندگی بدون عشق چه معنایی داره؟
ـ INTP : عشق انواع مختلفی داره
ـ INTJ : و من یه کلاسور دارم که تمام انواع عشق رو توش فهرست بندی کردم.
ִֶָ #allmbti
_ @SherHm _