■ توحید تشیع ■
🔷 اى مولاى من! شناختی که از تو دارم، راهنمای من بهسوى تو است و عشقم به تو، واسطه و شفاعتگرم به
🔷 سپاس خدا را بر بردباریاش پس از آگاهیاش به نافرمانى بنده؛ و سپاس خدا را بر عفوش پس از قدرتش بر مؤاخذه؛ و سپاس خدا را بر طول شکیباییاش در وقت خشم! و حال آن که او بر آنچه بخواهد، تواناست!
🔶 الْحَمْدُ للهِ عَلَى حِلْمِهِ بَعْدَ عِلْمِهِ
وَ الْحَمْدُ للهِ عَلَى عَفْوِهِ بَعْدَ قُدْرَتِهِ
وَ الْحَمْدُ للهِ عَلَى طُولِ أَنَاتِهِ فِی غَضَبِهِ
وَ هُوَ قَادِرٌ عَلَى مَا یُرِید
🔸 دعای افتتاح
تفکّر برای تذکّر | #قطره_باران
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
#کلام_بزرگان - ۳ ❞ معنی مراقبه، کشیک نفْس را کشیدن است؛ که مبادا اعضاء و جوارح را به خلاف وا دارد و
#کلام_بزرگان - ۴
❞ سجده غایت خضوع است؛
یعنی ما هیچ و در پیش تو خاک هستیم! ❝
آیتالله محمدتقی #بهجت
فیضی از ورای سکوت: ۷۷
⏪ بعدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
«تفکر و اندیشیدن»
#پاسخهای_استاد_مؤیدی_به_پرسشها
در روایات بر تفکر، بسیار تأکید شده است؛ منظور از تفکر چیست؟
13980819.05.0443
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام | اینستگرام | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲
سحر بیستوششم؛ «تعاملی بر مبنای عدل»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد عیدی
پخش از شبکه افق سیما - تــلــوبــیــون
پس از اذان صبح (به افق تهران)
کیفیتهای بالاتر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
■ توحید تشیع ■
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲ سحر بیستوششم؛ «تعاملی بر مبنای عدل» حجتالاسلاموالمسلمین استاد
سحر بیستوششم؛ «تعاملی بر مبنای عدل»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد عیدی
یکم؛ 👈 00:41
سلیمان نبی علیهالسلام در واکنش به توهین مورچهای که تحت فرمان ایشان بود، لبخند و رأفت را برگزید. چرا که اصل در قدرتمندی در برابر عموم مردم، اتصاف به صفت حلم و عفو است.
دوم؛ 👈 02:03
اما حضرت سلیمان علیهالسلام در مواجه با نبود هُدهُد در جمع، چند احتمال را بیان نمود. ایشان نخست فرمود که شاید من او را نمیبینم؛ این یعنی، پیش از اتهامزنی به هر کسی باید خود را مورد بررسی قرار داد. سپس فرمود اگر او غائب است، از آن جا که موظف به ادای وظیفه و حضور در این جمع است، باید برای غیبت خود دلیل و علت موجه و درستی بیاورد؛ در غیر این صورت، او را مؤاخذه خواهم کرد.
سوم؛ 👈 03:06
پرسشی که در این مجال مطرح است این است که چرا سلیمان نبی علیهالسلام در برابر توهین افراد تحت حکومت خود، با رأفت و ملاحظهگری و در واکنش به غیبت فرد تحت امر خود (هُدهُد)، با چنین شدتی برخورد میکند؟ پاسخ در تفاوت میان اخلاق فردی و شخصی با اخلاق مدیریتی است.
چهارم؛ 👈 03:50
اصل در اخلاق شخصی و فردی، بر صبر، گذشت و اعتماد است؛ در حالی که اصل در اخلاق مدیریتی، بر رعایت عدل و ملاحظه وظایف برای استیفای حقوق دیگران است. اگر انسان دارای قدرت و اقتدار است، باید زکات آن را بپردازد؛ زکات آن نیز صبر و عفو است.
پنجم؛ 👈 05:10
قرآن کریم در راستای هدایت و کمک به تکامل انسان، حقایق و قوانینی را از آفرینش، بهصورت داستانهایی کلی از پیشینیان نقل میفرماید. به همین دلیل، داستانهای قرآنی، هرگز رویکرد داستانسرایی ندارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲
سحر بیستوهفتم؛ «اهمیت تعلّم و دینآموزی»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد وطنخواه
پخش از شبکه افق سیما - تــلــوبــیــون
پس از اذان صبح (به افق تهران)
کیفیتهای بالاتر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
■ توحید تشیع ■
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲ سحر بیستوهفتم؛ «اهمیت تعلّم و دینآموزی» حجتالاسلاموالمسلمین
سحر بیستوهفتم؛ «اهمیت تعلّم و دینآموزی»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد وطنخواه
یکم؛ 👈 00:48
برخورداری از ایمان، سبب رسیدن به مراتب عالی توحیدی است. اما مؤثرتر از ایمان، کسب علم و معارف دین است.
دوم؛ 👈 02:14
این که در بین علوم (مادی و معنوی) که همه دارای شرافت است، کدامیک برتر است، پرسشی است که شریعت اسلام بدان پاسخ گفته است. علم معنوی که به حقیقت انسان (روح و قلب) میپردازد، سبب رسیدن او به معرفت پروردگار است.
سوم؛ 👈 04:19
رسول خدا صلیاللهعلیهوآله در واکنش به استقبال مردم از شخص دانایی که در علم انساب، ادبیات عرب و شعر زبردست بود، فرمودند که دانستن این علم، سبب سعادتمندی اخروی و ندانستن آن دلیل زیانکاری در ملکوت نیست.
چهارم؛ 👈 05:47
علومی که انسان را به سعادت قطعیِ ابدی نائل میکند، طبق روایتی از امام هادی علیهالسلام سه علم است؛ علم عقاید و باورهای دینی، علم اخلاق و تهذیب و نیز علم احکام (بایدها و نبایدهای رفتاری).
پنجم؛ 👈 07:30
این سه علم، علوم حقیقیاند؛ سایر علوم نیز فضل و برتری و در واقع، مقدمه و نیاز انسان برای رسیدن به حقیقت آفرینش هستند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
🔷 سپاس خدا را بر بردباریاش پس از آگاهیاش به نافرمانى بنده؛ و سپاس خدا را بر عفوش پس از قدرتش بر
🔷 مولاى من!
هر گاه گناهانم را مىبینم، بیتاب میگردم؛
و هر گاه کرمت و سخاوتت را میبینم، به طمع میافتم!
🔶 إِذَا رَأَیْتُ مَوْلایَ ذُنُوبِی فَزِعْتُ
وَ إِذَا رَأَیْتُ کَرَمَکَ طَمِعْتُ
🔸 دعای ابوحمزه ثمالی
تفکّر برای تذکّر | #قطره_باران
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
#کلام_بزرگان - ۴ ❞ سجده غایت خضوع است؛ یعنی ما هیچ و در پیش تو خاک هستیم! ❝ آیتالله محمدتقی #بهجت
#کلام_بزرگان - ۵
❞ جان و حقیقت انسان، همان قوّه جاذبه و کشش روحی اوست؛ و گرنه با دیوار ساکن و قبر خراب چه تفاوتی دارد؟ ❝
مرحوم علامه #طهرانی
رساله مودت؛ ۳۸
⏪ بعدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
«نوافل»
#پاسخهای_استاد_مؤیدی_به_پرسشها
آیا حضرتعالی بهجا آوردنِ همیشگیِ نوافل را توصیه میفرمایید؟
13980707.05.1242
━━━━━━━━━━━━━━
«تــوحــیــد تــشــیّــع» ■ @ShiaTowhid
تلگرام | اینستگرام | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲
سحر بیستوهشتم؛ «در آستانه عید سعید فطر»
استاد محمدتقی فیاضبخش
پخش از شبکه افق سیما - تــلــوبــیــون
پس از اذان صبح (به افق تهران)
کیفیتهای بالاتر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
■ توحید تشیع ■
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲ سحر بیستوهشتم؛ «در آستانه عید سعید فطر» استاد محمدتقی فیاضبخش
سحر بیستوهشتم؛ «در آستانه عید سعید فطر»
استاد محمدتقی فیاضبخش
یکم؛ 👈 00:53
نتیجه عبادات و روزهداریهای روزهای سپریشده ماه مبارک رمضان در یک کلام، باید ایمان قلبیِ پایداری باشد که نهتنها در این ماه شریف، بلکه در همه سالهای عمْر، سبب اُنس بهجتانگیز با حضرت پروردگار باشد.
دوم؛ 👈 02:06
ایمان قلبیِ پایدار که انس با خداوند ایجاد میکند، بیشک به مقام رضا نیز میرساند. چرا که بندهای که احساس قُربِ الهی میکند، در خوشیها و ناخوشیها همواره احساس رضایت نیز دارد.
سوم؛ 👈 02:46
در ادعیه دهه پایانی ماه مبارک رمضان، ضمائر جمع بیشتر به چشم میخورند. این یعنی، انسان باید به مرتبهای از ایمان رسیده باشد که نتیجهاش توجه بیشتر به امت اسلام است؛ به بیان دیگر، بیش از آن که انسان دغدغه خود را داشته باشد، باید به فکر دیگران باشد.
چهارم؛ 👈 03:30
طبق روایتی از امام کاظم علیهالسلام، دعای مؤمن برای دیگران، سبب استجابت صدهزار برابری همان دعا برای خود اوست. البته نکته سلوکی این مهم، همان است که در حدیث معراج بیان شده؛ خداوند به بندگانش با رحمت، چشمپوشی و جود مینگرد. پس بنده مؤمن نیز باید به دیگران خیرخواهانه و سخاوتمندانه و با سعه صدر بنگرد.
پنجم؛ 👈 05:04
عبد روزهدار در شب پایانی ماه مبارک رمضان، باید با این ماه چنانکه از عزیزترین و نزدیکترین دوست جدا میشود، خداحافظی و وداع کند. دعای امام سجاد علیهالسلام در وداع با ماه رمضان، چشمانداز این روزهاست که انس با آن در این روزها شایسته و بجاست.
ششم؛ 👈 05:42
عید سعید فطر و شب آن در روایات کمتر از شب قدر نیست. صاحب «اقبال»، توصیه میفرماید که شخص روزهدار در بینالغروبین آخرین روز از ماه مبارک رمضان به سجده رود و با همین حال از این ماه شریف خارج شود؛ چرا که بهترین وضعیت عبد، سجده و خوشترین حال او، روزهداری است و جمع این دو، زیباترین حالتی است که در وداع با عزیزترین ماه میتوان داشت. پس چه زیباست که بنده روزهدار، در این حالت برای دیگران بهویژه برای تعجیل در فرج و ظهور امام زمان علیهالسلام بهصورتی مضطرّانه دعا و تضرع کند.
هفتم؛ 👈 07:11
دعایی که در قنوت نماز عید سعید فطر خوانده میشود، در حقیقت هدیهای است از سوی پروردگار که بهعنوان مزد زحمات در ماه مبارک رمضان درخواست میشود؛ و آن دعا این است که از خدای متعال درخواست میشود تا همه خیرها، خوبیها، برکات و رحمتهایی که به پیامبر اسلام صلیاللهعلیهوآله و اهلبیت علیهمالسلام عنایت میشود، به عبد روزهدار عنایت شود. نیز خداوند او را از همه زشتیهایی که پیامبر خدا صلیاللهعلیهوآله و اهلبیت علیهمالسلام از آن خارج شدهاند، بیرون آورَد. باید گفت که بالاترین نعمت، نعمتِ ولایت و زشتترین زشتی، دوری از آن است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
🔷 سپاس خدا را بر بردباریاش پس از آگاهیاش به نافرمانى بنده؛ و سپاس خدا را بر عفوش پس از قدرتش بر
🔷 سپاس خداى را که آن گاه که صدایش میزنم، مرا اجابت میکند و هر زشتى را بر من میپوشاند، در حالی که من او را نافرمانى میکنم و او نعمتش را بر من بزرگ میگرداند؛ پس من او را شکر نمیکنم!
🔶 الْحَمْدُ للهِ الَّذِی یُجِیبُنِی حِینَ أُنَادِیهِ
وَ یَسْتُرُ عَلَیَّ کُلَّ عَوْرَةٍ وَ أَنَا أَعْصِیهِ
وَ یُعَظِّمُ النِّعْمَةَ عَلَیَّ فَلا أُجَازِیهِ
🔸 دعای افتتاح
تفکّر برای تذکّر | #قطره_باران
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
#کلام_بزرگان - ۵ ❞ جان و حقیقت انسان، همان قوّه جاذبه و کشش روحی اوست؛ و گرنه با دیوار ساکن و قبر خ
#کلام_بزرگان - ۶
❞ ای عزیز!
اگر قادر بر اصلاح قلب و کردار خویش نمیباشی، باید در پیشگاه خداوند به تقصیر خود معترف باشی و حیا و شرمساری و خوف و خضوع و خواری بهقدر جنایت خویش بر وجودت حاکم باشد.❝
آیت الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی
المراقبات: ۲۴۰
⏪ بعدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
«خوف و رجا در اعمال»
#پاسخهای_استاد_مؤیدی_به_پرسشها
اینکه میفرمایید خداوند مشکلپسند است، به چه معناست؟ چرا نمیتوان فهمید که آیا خداوند اعمال را پذیرفته یا خیر؟ این امر چه حکمتی دارد؟
190928.06.0942
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲
سحر بیستونُهم؛ «کیفیت معنوی روزهداری»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد عیدی
پخش از شبکه افق سیما - تــلــوبــیــون
پس از اذان صبح (به افق تهران)
کیفیتهای بالاتر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
■ توحید تشیع ■
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲ سحر بیستونُهم؛ «کیفیت معنوی روزهداری» حجتالاسلاموالمسلمین اس
سحر بیستونُهم؛ «کیفیت معنوی روزهداری»
حجتالاسلاموالمسلمین استاد عیدی
یکم؛ 👈 00:58
عید فطر، عید کسانی است که اعمال آنان مورد قبول خداوند قرار گرفته است. اما در این که اعمال با چه معیاری مورد قبول پروردگار قرار میگیرد، ملاحظاتی باید مد نظر باشد.
دوم؛ 👈 02:22
نخست، اعتماد به وعدههای خدای متعال، قرآن کریم و اهلبیت علیهمالسلام است. حضرت رب، وعده فرموده که اگر عبد مؤمن شرایط فقهی و اخلاقی روزه را فراهم آورَد، به تکلیف شرعی خود عمل کرده و شایسته پاداش است. وسواس و بدبینیهای فکری جایگاهی در این میان ندارند.
سوم؛ 👈 03:15
عبادت که یکی از مصادیق آن روزهداری است، ارتباط مستقیمی با آثار خود دارد؛ برخلاف ارتباط قراردادی و غیرحقیقیِ تخلف راننده با جریمه! ارتباط عبادات با آثارشان همچون ارتباط درد و درمان، ارتباطی حقیقی و عینی است. حال باید دید که آیا روزهداری در ماه ضیافت الهی، سبب تشدید تقوا و مدیریت رفتار و افکار شده است؟
چهارم؛ 👈 05:00
اگر آثار عبادات در وجود عبد مؤمن ایجاد نشده باشد، خدای متعال از لطف خود راهی دیگر را پیش روی او هموار فرموده است. گاهی در زندگی افراد اتفاقاتی رخ میدهد که نتیجه آن روی آوردن آنان بهسوی پروردگار و معنویات است. این همان خیرخواهی خداوند است که هم در کلام وحی و هم در روایات بدان اشاره شده است.
پنجم؛ 👈 06:37
با سه سنجهای که بیان شده، میتوان فهمید که آیا روزهداری مورد پذیرش الهی بوده یا خیر! نیز میتوان فهمید که تا چه اندازه مورد قبول خداوند قرار گرفته است؛ ایمان به وعدههای خدا، احساس آثار عبادات در درون و نیز حوادث و رخدادهای بعد از عبادت!
ششم؛ 👈 07:49
در دَم افطار روزهدار به خداوند عرض میکند: «خدایا! من برای تو روزه گرفتم و با رزق تو افطار کردم و فقط بر تو توکل نمودم!» نباید در طعامی که با آن افطار میشود، حقّی از مردم باشد. رزق خداوند، قطعاً حلال و طیّب است. چنین روزهداری بر خداوند توکل و اعتماد دارد؛ و نه بر روزه و عبادات خود! ایجاد چنین نگرشی در انسان، نشانه روشنی از قبول عبادات است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
🔷 سپاس خداى را که آن گاه که صدایش میزنم، مرا اجابت میکند و هر زشتى را بر من میپوشاند، در حالی
🔷 سپاس خدا را که ما را به شناخت خویش هدایت فرمود و اگر خدا ما را هدایت نکرده بود، هرگز هدایت نمیشدیم!
🔶 الْحَمْدُ للهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا
وَ مَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدَانَا اللهُ
🔸 دعای افتتاح
تفکّر برای تذکّر | #قطره_باران
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
#کلام_بزرگان - ۶ ❞ ای عزیز! اگر قادر بر اصلاح قلب و کردار خویش نمیباشی، باید در پیشگاه خداوند به ت
#کلام_بزرگان - ۷
❞ حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام را برای رفع حجاب و موانع طريق، نسبت به سالکین راه خدا عنایتی عظیم است. ❝
مرحوم علامه #طهرانی
رساله لب اللباب: ۱۵۰
⏪ بعدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
«اِقبال و اِدبار نفْس و علت آن»
#پاسخهای_استاد_مؤیدی_به_پرسشها
گاهی شخص در مسیر بندگی، خوب عمل میکند. اما پس از مدتی، گویا کِشش و جذابیتهای معنی از او گرفته میشود؛ تا جایی که حتی او نااُمید میگردد! علت چیست؟
190928.05.0818
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام | اینستگرام | آپارات
■ توحید تشیع ■
سحر بیستونُهم؛ «کیفیت معنوی روزهداری» حجتالاسلاموالمسلمین استاد عیدی یکم؛ 👈 00:58 عید فطر، ع
این قسمت از برنامه «بر ساحل سحر» رو حتماً در روز پایانی ماه مبارک رمضان دوباره تماشا کنید. نکاتش رو هم با دقت مطالعه بفرمایید.
اگر میخواید ببینید که چقدر تونستید از این ماه رمضان و ضیافت کریمانه پروردگار از بندگان گناهکارش بهره ببرید، حتماً مواعظ حجتالاسلاموالمسلمین استاد #عیدی رو تو این قسمت بشنوید.
«خداحافظی با ضیافت پروردگار»
استاد محمدتقی #فیاض_بخش
در عصر روز آخر ماه صیام چه خوب است که سالکین به مکان خلوتی بروند و مانند مصیبتزدگان بر خاک بنشینند و به افق خورشید که خبر از آخرین لحظات این میهمانی عزیز میدهد، بنگرند و به محاسبه خود در این ماه گرانقدر بپردازند که چگونه به برکت آن در بارگاه ضیافت بار داده شدند؟ و چگونه اکنون خارج میشوند؟ و تا چه حد قدر این نعمت را پاس داشتهاند؟ و حریم میهمان الهی را حفظ کردهاند؟
بهنقل از جلوه نور علوی (@Jelvehnooralavi)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲
قسمت پایانی؛ «بشتابید بهسوی جایزهها!»
آیتالله استاد علی فروغی
پخش از شبکه افق سیما - تــلــوبــیــون
کیفیتهای بالاتر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|آپارات
■ توحید تشیع ■
🎥 «بر ساحل سحر» - رمضانیههای ۱۴۰۲ قسمت پایانی؛ «بشتابید بهسوی جایزهها!» آیتالله استاد علی فروغی
قسمت پایانی؛ «بشتابید بهسوی جایزهها!»
آیتالله استاد علی فروغی
یکم؛ 👈 00:46
امام سجاد علیهالسلام در صحیفه مبارکه سجادیه درباره ماه مبارک رمضان تعابیر بسیار بلندی دارند که همه حکایت از عظمت این ماه شریف دارد.
دوم؛ 👈 01:24
عید فطر، عید روزهدارانی است که یک ماه برای لقای خداوند کوشیده و در این عید، جشن عبودیت میگیرند. جشن و شادی الهی، منشأ معنوی دارد و آن از هر متاع دنیوی والاتر و برتر است.
سوم؛ 👈 03:33
هر چند باید برای عبودیت و وصال حق، با همتی بلند کوشید، اما اگر فضل و رحمت الهی نباشد، کسی را یارای رسیدن به سعادت و در امان ماندن از دامهای شیطانی نخواهد بود. باید هر آنچه از توان در اختیار است، در طَبق اخلاص برای عبودیت و بندگی به مصرف برسد.
چهارم؛ 👈 06:23
روز عید فطر، روزی است که جوایز را به آنان که به موازین شریعت عمل کردهاند، اعطا میفرمایند. اما نه جوایز مادی؛ بلکه جوایز معنوی و الهی ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
«توحید تشیّع» ● @ShiaTowhid
■ توحید تشیع ■
«بر ساحل سحر» رمضانیههای ۱۴۰۲ برنامه سحرگاهی «بر ساحل سحر» را در ماه رمضان به تماشا بنشینید. رمضان
﴿دَعۡوَىٰهُمۡ فِیهَا سُبۡحَـٰنَكَ ٱللَّهُمَّ وَ تَحِیَّتُهُمۡ فِیهَا سَلَـٰمࣱۚ
وَ ءَاخِرُ دَعۡوَىٰهُمۡ أَنِ ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِینَ﴾ (یونس: ۱۰)