منفی گرایی درونم: هه. فکر کردی دو هفته ازم خبری نبود از شرم راحت شدی؟😔 کور خوندی داداش. اومدم سر هر موضوع مسخره و نامربوطی اذیتت کنم😏
من:
هدایت شده از ،،سِ|👑
واقعا کسایی که میتونن با یه اشاره بخوابن خوشبختن
🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
Tsukino…!
واقعا کسایی که میتونن با یه اشاره بخوابن خوشبختن 🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
واقعا آدم خوشبختی ام