Tsukino…!
واقعا کسایی که میتونن با یه اشاره بخوابن خوشبختن 🥤|ᴛʜʀᴇᴇᴘᴏɪɴᴛᴛ
واقعا آدم خوشبختی ام
هدایت شده از توییتر مدیا
من برام سواله این فعالین حقوق حیوانات فکر میکنن اگه نبودن حیوونا منقرض میشدن؟ بابا شل کنید این سگ و گربه ها و سایرین تا قبل از شما زندگیشونو میکردن چرا فکر میکنید کار مهمی دارین انجام میدین و دارین کمکشون میکنید.
مادر میره دنبال غذا اینا بچه گربه رو برمیدارن میبرن استوری میکنن که یکی بیاد سرپرستیش رو قبول کنه، اینکار خوبی کردن درحق اون حیوون نیست اسمش خودخواهیه بفهمید.
》تَبتیل《
🎩 @Social_Twitter
وی در حالی که یه عروسک پاندا بغل کرده و یه گوشه نشسته: من هم اکنون به بعد از بین خرسا رو پاندا کراشم🥲
وقتی یه دختر کوشولو نشسته و با یه حالت نمایشی عرق های نداشته ی پیشونیشو پاک میکنه و میگه اخیش بالاخره خوابیدن خرسا حالا میتونیم بخوابیم
من::::::
این خود بهشتههههه
https://eitaa.com/30331752/3009
منم میگم بیاین بذاریم من سبز نباشم ولی گوش نمیدن🤣
عه یادم رفته بودا
داشتم فکر میکردم اگه یه چیزی مثل راهنما های هرتایپ بنویسم که کامل و جزئی راجب من توضیح داده باشه چی میشه؟
خیلی کار جالبی به نظر میرسه
https://eitaa.com/30331752/3011
منم دلم میخواد یه enfj تایپ ۵ باشم اصلا🤣
ولی نمیتونم با این موضوع که هم تایپ انیاگرام و هم امبیتیآی ام احساسی باشه کنار بیام😭😂
من واقعا اینقدر موجود احساساتی نیستم